וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המועצה החשוד שירה למוות בקבלן הסגיר את עצמו לידי המשטרה

5.9.2016 / 12:20

לאחר חיפושים שנערכו אחריו בחשד שירה למוות בקבלן שאיים עליו, הגיע ראש המועצה סלמאן עמאר לתחנת המשטרה כשהוא מלווה בעורך דינו. בעקבות הירי, השרה גילה גמליאל ביטלה את ביקורה שהיה מתוכנן להיערך היום

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן.

ראש המועצה המקומית ג'וליס, סלמאן עמאר, החשוד שירה הבוקר (שני) למוות בתושב העיר, הסגיר עצמו למשטרה ונעצר לאחר שנערכו חיפושים אחריו. עמאר הגיע לתחנת המשטרה כשהוא מלווה בעורך דינו. על פי החשד, ראש המועצה ירה למוות במוניר נבואני, קבלן בן ,45 ברחבת בניין המועצה לאחר שאיים על עמאר באמצעות חפץ חד. מהירי נפצע מוניר פצעים קשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. כשכוחות המשטרה הגיעו למקום, עמאר כבר לא היה בזירה וגורמים במשטרה הודיעו כי הם אינם מוצאים אותו.

במועצה המקומית ג'וליס הייתה אמורה לבקר היום השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל. מלשכתה נמסר כי היא הייתה בדרכה ליישוב הצפוני לפגישה עם ראש המועצה עמאר והיזם אודי אנג'ל על מנת לחנוך את הפרוייקט החינוכי "סיסמה לכל תלמיד", כשהתקבל הדיווח. שב"כ המליץ לה שלא להגיע למקום בגלל אירוע הירי שבו מעורב בכיר במועצה.

עוד בוואלה! NEWS:
כ-20 לכודים ושישה פצועים בקריסת מבנה באתר בנייה בתל אביב
חשד לשחיתות בעיריית נתניה: ארבעה עוכבו לחקירה בחשד לעבירות שוחד
חשד להתעללות באברבנאל: "חולים נקשרו בניגוד לחוק, אחד הצית את עצמו"

זירת ירי בג'וליס. אדריאן הרבשטיין
כשהשוטרים הגיעו למקום, ראש המועצה לא היה במקום. זירת הירי בג'וליס/אדריאן הרבשטיין

תושב המקום סיפר כי ההרוג היה מקורב לראש המועצה ואחד מהפעילים הבולטים שלו בבחירות לראשות המועצה. "כולנו כאן בהלם", סיפר, "מוניר היה בחור מקסים וטוב. הוא היה מאוד מקורב לראש המועצה ואחד מהפעילים הבולטים שלו בבחירות לראשות המועצה". הוא סיפר עוד כי ראש המועצה היה הרבה שנים בכוחות הביטחון. "אנחנו המומים", אמר, "זה כפר שקט, טוב ואיכותי".

הדיווח על הירי התקבל בשעה 08:39 במוקד מד"א מרחב אשר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לגבר, שמצבו הוגדר תחילה קשה, טיפול רפואי. "בסמוך לבניין המועצה שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה כשהוא סובל מפציעה חודרת ומדממת בפלג גופו העליון", סיפר חובש רפואת חירום תאיד קואס שטיפל בפצוער. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קשה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
עמאר סלמאן – ראש מועצת ג'וליס. פייסבוק מועצה מקומית ג'וליס, אתר רשמי
הסגיר עצמו למשטרה. ראש המועצה סלמאן עמאר/אתר רשמי, פייסבוק מועצה מקומית ג'וליס
זירת ירי בג'וליס. אדריאן הרבשטיין
אנשי המשטרה בזירת הירי/אדריאן הרבשטיין

ריאיון עם עדי חשמונאי על האירוע ב-103FM:

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וליס
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully