וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא לשעבר שמעון פרס עבר התקנת קוצב לב; צפוי להשתחרר מחר

5.9.2016 / 10:40

הנשיא לשעבר בן ה-93 עבר את ההליך בהרדמה חלקית בבית החולים שיבא שבתל השומר. לשכתו הודיעה כי הוא חש בטוב. בתחילת השנה אושפז הנשיא התשיעי בבית החולים בעקבות התקף לב

צילום: עומר מירון, דניאל בוק, דוברות הנשיא, שי מכלוף, בני ואינר, טל אנגלנדר; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

(בווידאו: הנשיא לשעבר שמעון פרס פונה לבית החולים בהכרה מלאה, ינואר 2016)

הנשיא לשעבר שמעון פרס בן ה-93 עבר התקנת קוצב לב - כך נמסר היום (שני) מלשכתו. בהודעת הלשכה נמסר כי ההליך נעשה בהרדמה חלקית ושהנשיא התשיעי מרגיש טוב והוא צפוי להשתחרר כבר מחר בבוקר מבית החולים שיבא שבתל השומר, שם בוצע ההליך.

בתחילת השנה הובהל פרס לבית החולים כשהוא סובל מאירוע לב. מנהל יחידת טיפול נמרץ לב בבית החולים אמר כי אחד מעורקי הלב של הנשיא לשעבר היו חסומים. בעקבות האירוע נשאר פרס בבית החולים להשגחה כמה ימים.

כעשרה ימים לאחר מכן, פונה הנשיא התשיעי שוב לבית החולים שיבא בעקבות הפרעה קלה בקצב פעימות הלב. לבקשת הרופאים הוא נותר להשגחה במחלקה לטיפול נמרץ ולאחר סדרת בדיקות שעבר הוחלט לשחררו לביתו. לדברי פרופסור רפי ולדן, סגן מנהל בית החולים וחתנו של פרס, הוא חש טוב. הוא הוסיף כי הנשיא הועבר לבית החולים רק כדי לנקוט משנה זהירות.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: בכיר במועצה מקומית ג'וליס ירה למוות בקבלן שאיים עליו
חשד לשחיתות: המשטרה פשטה על משרדי עיריית נתניה
חשד להתעללות באברבנאל: "חולים נקשרו בניגוד לחוק, אחד הצית את עצמו"

שמעון פרס היום בעת שחרורו מבית החולים שיבא. ניב אהרונסון
שמעון פרס בבית החולים שיבא בתחילת השנה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully