וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאות להורג וכריתת איברים: החיים תחת דאעש בגולן הסורי

תיעוד שפרסמה שלוחה של הארגון הקיצוני הנמצאת בסמוך לגבול עם ישראל, מציג את שגרת חייהם של תושבי הכפרים שנמצאים בשליטתה. בין היתר, ידו של אדם שהואשם בגניבה נכרתה לעיני כל, ולוחמי הארגון ירו בראשם של שלושה בני אדם בכיכר המרכזית

עריכה: מתן חדד

ארגון "צבא חאלד בן אל-וליד", שלוחת ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) באזור הגולן הסורי, שולט בדרום הגולן ומחיל את החוק האסלאמי הקיצוני בכפרים שתחת מרותו. לאחרונה פרסם הארגון סרטון בן 12 דקות, המציג בין היתר את אורח חייהם החדש של התושבים שתחת שליטתו, הכולל הוצאות להורג פומביות, מלקות וכריתת איברים.

במהלך התיעוד נראים רבים מתושבי הכפר מתקבצים באחד האזורים המרכזיים, כשבאמצע יושב אדם שככל הנראה הואשם בגניבה. ידו של האיש מונחת על גדם עץ, ואדם שלצדו נראה מניח חרב על ידו הפשוטה. אדם שלישי תועד מכה על החרב וכורת את היד. כמו כן נראה אדם מקבל עונש מלקות על ידי אדם רעול פנים.

עוד כתבות בנושא:
רוסיה טוענת: אנחנו אלו שחיסלנו את דובר דאעש בתקיפה בסוריה
מכה לדאעש: דובר הארגון והסגן של אל-בגדאדי נהרג בחאלב
"רק טיפה באוקיינוס": אותרו 72 קברי אחים של דאעש בסוריה ובעיראק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוצאה להורג במרכז הכפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לכך, בתיעוד ניתן לראות שלושה אנשים כורעים על ברכיהם, ולוחמי הארגון שולפים את האקדחים שלהם ויורים בראשיהם. בהמשך הסרטון נראית הוצאה להורג נוספת, הפעם באמצעות ירייה מרובה, כשברקע קריאות "אללה אכבר" של הקהל.

עוד ניתן לראות בסרטון את לוחמי הארגון משוטטים ברחובות ובשטחים החקלאיים של הכפרים בטנקים ובכלי רכב משוריינים. בתיעוד אף מוצגים הקרבות שמנהל הארגון באזור, שבמהלכם הוא יורה פצצות מרגמה, אש ארטילריה ומפוצץ מכונית תופת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עונש מלקות באחד הכפרים בגולן הסורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת הסרטון מספק הארגון הסבר על אודות הקשר ההיסטורי בין האסלאם לאזור, ומציג הדמייה של קרב אל-ירמוך – קרב מכריע שנערך בשנת 636 לספירה בין צבאה של האימפריה הביזנטית לבין הכוחות המוסלמיים, שבו ניצחו האחרונים. בהמשך ניתן הסבר על הקמת הארגון הקיצוני בגולן, שנוצר משילוב של ארגון "שוהדא אל-ירמוכ" האסלאמיסטי עם שני ארגונים נוספים הנאמנים לדאעש, במרץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully