וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבועיים בלבד: סין סגרה את גשר הזכוכית הארוך בעולם למבקרים

הגשר המרהיב שמחבר בין שני קניונים במרכז המדינה לא עמד בעומס והרשויות נאלצו לסגור אותו כדי לתחזק אותו ולשדרג אותו. לא ברור מתי ייפתח והתיירים זועמים: "רימו אותנו"

רויטרס

שבועיים בלבד לאחר שנפתח בסין גשר הזכוכית הארוך ביותר בעולם, הרשויות סגרו אותו בפני מבקרים בשל עומס רב. הגשר, שמשתרע בין שני קניונים במחוז הונאן שבמרכז המדינה, זקוק לתחזוקה דחופה בשל כמות התיירים שעברו בו מאז 22 באוגוסט.

נפתח לציבור: כך נראה גשר הזכוכית הגבוה בעולם

דובר מטעם הרשויות אמר לרשת CNN כי "כמות המבקרים היממה אותנו" והסביר כי הגשר יכול להכיל 8,000 איש מדי יום, אך הביקוש אליו גבוה פי עשרה. ברשת החברתית המקומית וויבו מסרו הרשויות כי על אף שלא נגרם נזק כלשהו לגשר הוא נסגר "בשל הדחיפות לשפר ולשדרג" את המתקן. סוכנות הידיעות הרשמית שינחואה ציטטה גורמים רשמיים שאמרו כי הגשר יעבור שדרוג מערכתי פנימי, אך לא ברור מתי הוא ייפתח שוב.

תיירים רבים שתכננו לחצות את הגשר המרהיב וכבר הזמינו כרטיסים לאזור הביעו אכזבה מסגירתו. "רימיתם את הצרכנים", כתב אדם אחד בתגובה להחלטה. "אני ברכבת עכשיו ואני לא יכול לשנות את תכניות הנסיעה שלי או לקבל זיכוי. גרמתם לעולם לאבד תקווה. אני רואה שאתם הרמאים מספר אחד בעולם".

הגשר תוכנן על ידי האדריכל הישראלי חיים דותן. הוא מחבר שתי פסגות בשמורת הרי ז'אנג-ג'י?ה-ג'יאה שגובהן 300 מטרים. אורכו 430 מטר ורוחבו שישה מטרים ועליו הונחו 99 לוחות זכוכית. עם פתיחתו ניסו הרשויות להוכיח כי הוא בטוח לחלוטין והזמינו תיירים באירוע מתוקשר לנסות ולנפץ אותו בעזרת פטישים.

גשר זכוכית הגבוה ביותר בעולם נחנך בסין. רויטרס
אלפים הגיעו מדי יום. מבקרים בגשר ביום פתיחתו, בחודש שעבר/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully