וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר שנאשם בהטרדת מתלוננת - חשוד בעבירות מין בנוספת

1.9.2016 / 22:30

פרסום ראשון: הנרי בניסטי, שהודח מהארגון לאחר שנאשם בביצוע עבירות מין באישה שהגיע להתלונן בתחנת אשדוד עם שוטר נוסף, חשוד כי הטריד אישה שהתלוננה על אלימות בשכונת מגוריה. הנאשם השני חשוד גם הוא בעבירות מין נוספות בתחנה

תחנת המשטרה באשדוד. google street view, צילום מסך
תחנת משטרת אשדוד/צילום מסך, google street view

הנרי בניסטי, שוטר במשטרה אשדוד הנאשם כי הטריד מינית אישה שהגיע להתלונן בתחנה, חשוד בעוד עבירה של ביצוע עבירות מין ונחקר במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). בניסטי הודח מהמשטרה מוקדם יותר השנה, יחד עם שוטר נוסף, ג'רר שטרית, שנאשם עמו במעשים.

על פי החשד, בניסטי ניצל יחסי מרות עם האישה, שהגיעה לתחנה כדי להתלונן על אלימות בשכונת מגוריה. לאחר מכן התפתח בין השניים קשר בעל אופי מיני.

מעו"ד שאול שניידר, המייצג את בניסטי, נמסר: "מרשי מכחיש את כל החשדות בעניין הזה. הסבירות היא שהתיק הזה ייסגר. אם לא כן, החשדות נגדו היו נכללים בכתב האישום שכבר הוגש נגדו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניסטי מכחיש את כלל החשדות. מח"ש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר השבוע פורסם בחדשות 2 כי קיים חשד נוסף גם נגד שטרית, ולפיו הטריד מילולית ופיזית מתלוננת נוספת שהגיעה לתחנת המשטרה כדי לדווח על תאונת דרכים. במחלקה לחקירות שוטרים חוקרים כעת את שני החשדות הנוספים נגד שני השוטרים.

על פי כתב האישום, בספטמבר בשנה שעברה הגיעה המתלוננת הראשונה לתחנת המשטרה באשדוד כדי להגיש תלונה בגין הטרדות טלפוניות. המתלוננת החלה לספר לבניסטי על ההטרדות אך הוא לא רשם את הדברים ואף אמר למתלוננת שאין צורך בכך, ייעץ לה להחליף מספר טלפון ונטל את המכשיר שלה. השניים ביקשו ממנה לחשוף את איבר מינה, את חזהּ ואת ישבנה. במהלך האירוע, דפקו אזרחים על דלת המשרד וניסו לפתוח אותה אך הנאשמים הורו להם להמתין בחוץ. במהלך האירוע צילם בניסטי באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי שלו כמה תמונות של איבר מינה וכן סרטון שבו היא נראית המתלוננת חושפת את ישבנה ואת שדיה. בהמשך, שלח את התמונות ואת הסרטון לשטרית בווטסאפ, ללא הסכמתה של המתלוננת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המתלוננת אמרה שהיא נשואה ואם לילדים, שטרית השיב: "בעל זה לא קיר"

כשהמתלוננת חזרה למשרדו של שטרית יחד עם בנה הפעוט, סגר שטרית את דלת המשרד ושוחח עמה. במהלך השיחה שטרית החמיא לה על יופייה, אמר לה שהגוף שלה סקסי ומושך, ושמהרגע הראשון שראה אותה הרגיש משיכה אליה. המתלוננת אמרה לו שהיא נשואה ואם לילדים ובתגובה אמר לה שטרית: "בעל זה לא קיר". בעקבות מעשיו פנתה המתלוננת אל המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה.

ביום למחרת ניגשה המתלוננת אל משרדו של שטרית עם מכשיר הקלטה. במהלך שהותה בחדרו, החמיא לה שוב שטרית על המראה שלה ואמר לה שהוא לא ישן בגללה בלילה משום שחשב עליה. המתלוננת השיבה שהיא מקווה שחשב רק דברים טובים. בהמשך אמר לה: "אתמול חלמתי שקיבלתי ממך חיבוק ונשיקה חמים ואמתיים". הוא הוסיף: "אני מת על הגוף שלך, מת על הכול". בסיום הפגישה, ביקש שתשלח לו תמונה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully