וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: האריה ובתו לא יכלו לחכות למפגש המחודש ביניהם

31.8.2016 / 8:57

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן גיבה אמש את מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ואמר כי "הוא לא הצדיק את תופעת שיטור היתר נגד ישראלים יוצאי אתיופיה ולא גיבה אותה". ארדן הבהיר כי המפכ"ל, שאמר אתמול כי "טבעי ששוטרים יחשדו יותר בבני העדה האתיופית", הצביע על הבעיה.

חברת המזון "יוניליוור" הודיעה הלילה כי בביקורת של משרד הבריאות במפעל של יצרן הטחינה "אל וואדי" בצפון הארץ נמצא חשד לחיידקי סלמונלה במוצרי טחינה גולמית המשווקים לשוק המוסדי. בעקבות כך הודיעה החברה על החזרה יזומה של חלק מהמוצרים.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, הודיע הבוקר כי יבקר במקסיקו סיטי וייפגש עם נשיא המדינה אנריקה פניה נייטו. זאת, שעות אחדות לפני שיישא שבו יפרט את מדיניותו בנושאי הגירה.

האריה ליאו ובתו הלביאה, שהוצלו מקרקס בפרו והושבו לאפריקה, כבר לא יכלו לחכות למפגש המחודש ביניהם. ליאו עבר ניתוח בפיו, ולמרות שהשפעת חומרי ההרדמה עדיין ניכרת עליו, הוא מתעקש להתאחד עם בתו. המפגש המרגש תועד בעדשת המצלמה. השניים יושבו בקרוב לחיק הטבע.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עם ירידה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully