וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל סגר תחנת רדיו באזור חברון; חמישה בעלי תפקידים נעצרו

31.8.2016 / 7:55

כוחות הביטחון פשטו על תחנת רדיו בכפר דורא, שלפי דובר צה"ל שידרה תכני הסתה. חמישה בעלי תפקידים בתחנה נעצרו וכן הוחרמו ציוד טכני ומשדרים. בנובמבר הפסיק צה"ל את שידוריהן של שלוש תחנות רדיו נוספות בחברון

עריכה: גדי וינסטוק

(בווידאו - צה"ל פשט על תחנת רדיו בחברון והפסיק את שידוריה, בנובמבר)

כוחות צה"ל סגרו הלילה (רביעי) בשיתוף משטרת מחוז ש"י, המנהל האזרחי ושב"כ את תחנת הרדיו א-סנאבל בכפר דורא שמדרום-מערב לחברון. כוחות הביטחון עצרו חמישה בעלי תפקידים בתחנה והחרימו ציוד טכני ומשדרים שברשותה. לפי דובר צה"ל, הפעילות נעשתה בעקבות שידור תכני הסתה.

בחודש אפריל נעצרו שני פעילי הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית ברהט בחשד שהפיצו תכנים בלתי חוקיים ברדיו פיראטי. השניים נעצרו בפעילות סמויה של בלשי משטרת ישראל שבמסגרתה נערכה פשיטה על אולפני הרדיו ברהט, ובה הוחרם ציוד של התחנה המשמש להפצת התכנים. הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית הוצא מחוץ לחוק ולכן הפצת תכניו אסורים.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
ארדן מגבה את אלשיך: "לא הצדיק את שיטור היתר נגד יוצאי אתיופיה"
יוצאי אתיופיה דורשים התנצלות מאלשיך: "נותן לגיטימציה לגזענות"
שעות לפני חשיפת תכנית ההגירה: טראמפ ייפגש עם נשיא מקסיקו

צה"ל פשט על תחנת הרדיו א-סנאבל שבדורא, 30 באוגוסט 2016. דובר צה"ל
הוחרמו משדרים וציוד טכני/דובר צה"ל
צה"ל פשט על תחנת הרדיו א-סנאבל שבדורא, 30 באוגוסט 2016. דובר צה"ל
כוחות הביטחון פשטו על תחנת הרדיו/דובר צה"ל

בחודש נובמבר הפסיק צה"ל את שידוריהן של שלוש תחנות רדיו בחברון, וגם במקרים אלה הפשיטה נעשתה עקב שידור תכני הסתה. ב-29 בנובמבר דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים כי נערכה פשיטה על התחנה "דרים" בעיר ושידוריה הופסקו. כמו כן, דווח כי הוחרם ציוד מהתחנה ולמנהליה נמסר צו סגירה שהיה תקף עד חודש מאי.

כשבוע קודם לכן פשט כוח צה"ל על תחנת הרדיו הפלסטינית "אל-חליל" שבחברון והפסיק את שידוריה. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי הכוח הגיש למנהל התחנה צו סגירה לחצי שנה והחרים ציוד בתום חיפוש במשרדיה. מדובר צה"ל נמסר כי במהלך הפשיטה של צה"ל, שנעשתה בשיתוף פעולה עם שב"כ והמנהל האזרחי, הוחרמו מהתחנה ציוד טכני ומשדרים.

בתחילת אותו חודש כוח צה"ל הכולל מפקדים מהמנהל האזרחי בחברון פשט על תחנת הרדיו הפלסטינית האזורית "אל-חוריה 92.7" והפסיקו את שידוריה. זאת, לפי דובר צה"ל, לאחר שהתחנה שידרה דברי הסתה, עודדה פיגועי דקירה וקראה לקיום תהלוכות אלימות. במהלך הפשיטה עוכבו במקום כמה חשודים וכן הוחרם ציוד שידור המשמש את אנשי התחנה, במטרה להוציאו מכלל שימוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully