וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

128 שנים לרצח המסתורי בלונדון: חמישה דברים שצריך לדעת היום

31.8.2016 / 7:00

היום האחרון לחופש הגדול

חמסין בתל אביב. ראובן קסטרו
הזדמנות אחרונה ללכת לים רגע לפני החזרה לשגרה של הילדים/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום, 31 באוגוסט, זה היום האחרון לחופש הגדול. רגע לפני שיותר משני מיליון תלמידים ישובו אל ספסל הלימודים, זו ההזדמנות האחרונה לנפוש, לבלות, לישון עד מאוחר, ללכת לים או לבריכה ולסדר את הציוד לקראת היום הראשון ללימודים. מחר תפתח שנת הלימודים תשע"ז כסדרה בכל רחבי הארץ ו-2,232,172 תלמידים ותלמידות יתייצבו בכיתות ובגני הילדים.

דיון בעניין האונס ב"אלנבי 40"

מועדון אלנבי 40.. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
תוגש בקשה למעצר עד תום ההליכים. אלנבי 40/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בבית משפט המחוזי בתל אביב דיון בעניינו של דליי מקטה, בן 24, שמואשם באונס צעירה במועדון "אלנבי 40". במהלך הדיון תוגש בקשה למעצר עד תום ההליכים לאחר הגשת כתב האישום נגדו. האירוע התרחש בסוף השבוע שעבר, כאשר המתלוננת טענה כי מקטה אנס אותה בשירותים של המקום. הוא מצדו טען כי לא היה אקט מיני וכי הוא רק דיבר איתה בשירותים משום שהמועדון היה רועש. עקב החקירה, נסגר המועדון ל-21 ימים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מותה של הנסיכה דיאנה

הנסיכה דיאנה לובשת ורסצ'ה לארוחת ערב במוזיאון הטבע, שיקגו, 5 יוני 1996. GettyImages
אחת הדמויות הציבוריות האהובות בממלכה המאוחדת. הנסיכה דיאנה/GettyImages

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 19 שנים, בשנת 1997, נהרגה הנסיכה מוויילס דיאנה בתאונת דרכים בפריז. דיאנה, השייכת למשפחת המלוכה הבריטית, היא בת לאצולת בית ספנסר ואשתו הראשונה של צ'ארלס, הנסיך מוויילס, עד לגירושים ב-1996. דיאנה היא אמם של הנסיכים ויליאם והארי. דיאנה הייתה אחת הדמויות הציבוריות המוכרות והאהובות בממלכה המאוחדת. התאונה אירעה כאשר ניסה נהגה של דיאנה לברוח מצלמי פפרצי. דיאנה חולצה כשהיא בחיים ומותה נקבע בבית החולים כמה שעות לאחר לכן.

הרצח הראשון של ג'ק המרטש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהותו עדיין בגדר תעלומה. דיוקנו של אדם שנטען כי הוא ג'ק המרטש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 128 שנים, בשנת 1888, נרצחה היצאנית מרי אן ניקולס, שעל פי הסברה הייתה הקורבן הראשון של ג'ק המרטש, רוצח סדרתי שפעל בלונדון. מעשי הרצח המיוחסים לג'ק המרטש אירעו בדרך כלל לפנות בוקר במקומות פומביים וקורבנותיו היו נשים בזנות. סימן ההיכר שלו היה שיסוף גרונותיהן של קורבנותיו וביתור הגופות. לעתים היה לוקח לעצמו חלק מהאיברים. בסך הכל מיוחסים לג'ק המרטש 11 אירועי רצח אכזריים ומסתוריים של יצאניות באזור לונדון שנותרו בלתי מפוענחים. זהותו של ג'ק המרטש נותרה תעלומה עד היום ודמותו הובילה למיתוסים רבים, ספרים וסרטים.

יום הנחמדות

אקסטזי. ., ShutterStock
המטרה היא להפיץ את עקרונות הנחמדות בישראל ובעולם כולו/ShutterStock, .

אתם צריכים לדעת שהיום בישראל יציינו את יום הנחמדות. מדובר ביום שמבקש לקדם עשיית מעשים נחמדים אחד כלפי השני. יום הנחמדות היא יוזמה של אנשים פרטיים שהחלה בשנת 2002 בניסיון להפיץ את עקרונות הנחמדות בעולם. יוזמי יום הנחמדות החלו להפיץ אותו בישראל, בתקווה שביום מן הימים הוא יחול בעולם כולו. לכן – אם עוד לא עשיתם מעשה נחמד היום, עכשיו זה הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully