וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החשדות נגדו: בנו של בן אליעזר לא ישוב לישראל להשתתף בהלוויה

30.8.2016 / 10:30

אופיר בן אליעזר, השוהה בארה"ב, מבוקש לחקירה בגין הלבנת הון של מאות אלפי דולרים. לאחר שהבין כי הוא עלול להיעצר לאחר ההלוויה שתתקיים היום, הוא לא עלה על טיסה לישראל

צילום: לע"מ, ערוץ הכנסת ו-AP, עריכה: אוהד פיטר

אופיר בן אליעזר, בנו של השר לשעבר בנימין בן אליעזר שהלך ביום ראשון לעולמו, לא ישתתף היום (שלישי) בהלווייתו. הבן, השוהה בארצות הברית וחשוד בישראל בהלבנת הון בהיקף של 600 אלף דולר, לא עלה על הטיסה לארץ לאחר שהתייעץ עם עורך דינו איתן מעוז.

נגד אופיר בן אליעזר הוצא צו מעצר והמשטרה הכריזה עליו עבריין נמלט. הוא לא התייצב לחקירה במשטרה וחוקרי להב 433 נאלצו לפנות לבולשת הפדרלית (FBI) כדי שייחקרו את הנושא בארצות הברית.

ביומיים האחרונים פנה עו"ד מעוז לפרקליטות ולמשטרה כדי לאפשר את השתתפות הבן בהלוויית אביו. הן השיבו כי יאפשרו לבן אליעזר להשתתף בהלוויית אביו ולעבור בנתב"ג ללא עיכוב. עם זאת, הן לא התחייבו שלא לנקוט הליכים לאחר ההלוויה. הבן הבין כי הוא עשוי להיחקר ואף להיעצר לאחר מכן ולכן החליט שלא להגיע לישראל.

לקריאה נוספת בנושא
המשטרה: בנו של בן אליעזר יכול להגיע ארצה, אך ייתכן שייעצר אחרי ההלוויה
"שבר תקרת זכוכית שחסמה ציבור שלם - נזכור לו את המעשים הטובים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבל את ההחלטה בהתייעצות עם עורך דינו. אופיר בן אליעזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

השר לשעבר הלך לעולמו בגיל 80 ביום ראשון. הוא הועבר באותו יום לבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שעבר ניתוח חירום בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב ביום שישי האחרון. בן אליעזר, שכיהן בעבר כשר הביטחון ובעוד שורת תפקידים בממשלה, הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. משפחתו הסכימה לתרום את קרניות עיניו.

מתחילת השנה אושפז בן אליעזר, שכונה גם פואד, שמו המקורי, כמה פעמים לפרקי זמן קצרים בשל הידרדרות במצבו הרפואי. בתחילת החודש שעבר אושפז בן אליעזר, תת-אלוף (במיל'), באסף הרופא לאחר שעבר אירוע מוחי קל בעקבות טיפול דיאליזה, אך שוחרר לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully