וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל מסרה גופת מחבל שביצע פיגוע באוקטובר בתל אביב

סוכנות הידיעות "מען" דיווחה על העברתה של גופת תאאר אבו רזאלה, תושב ממזרח ירושלים, לרשות. הוא פצע חמישה אנשים באורח קל במסע דקירות שהחל מול בסיס הקריה. ההעברה נעשתה לכאורה על רקע דיווחים על מסירת גופות המחבלים מגל הטרור

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, דוברות מד"א, ניב אהרונסון; עריכה: יאיר דניאל, שניר דבוש

ישראל ככל הנראה העבירה הלילה (שלישי) בחצות את גופתו של תאאר אבו רזאלה, מחבל בן 19 מכפר עקב שבזרח ירושלים, שהוציא לפועל פיגוע דקירה בתל אביב באוקטובר האחרון - כך דווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". התנאי להעברת הגופה הוא שבהלווייתו ישתתפו עד 25 בני אדם, והמשפחה הפקידה 25 אלף שקלים כעירבון לכך. אבו רזאלה, שחוסל בזירת האירוע, הוא בעל תעודת זהות כחולה וללא עבר ביטחוני.

הפיגוע אירע ב-8 באוקטובר, כשאבו רזאלה תקף חיילת ליד בסיס הקריה. הוא ניסה לחטוף ממנה את נשקה, ופצע אותה באורח קל. בהמשך הוא תקף עוד ארבעה בני אדם ופצע גם אותם באורח קל.

בתום מרדף הוא חוסל בידי סג"מ דניאל ממערך הנ"מ בחיל האוויר. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה שאבו רזאלה ככל הנראה עבד באתר בנייה באזור, והחליט באופן ספונטני לצאת למסע הדקירות, שבמהלכו השתמש במברג.

עוד בנושא:
ועדת האסירים ברשות: ישראל תמסור את גופות המחבלים שבידיה
חיילת נדקרה בפיגוע בתל אביב; "התיישבה על הנשק ומנעה את חטיפתו"
הקצין שחיסל את המחבל בתל אביב: "נטרלתי אותו מטווח קרוב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופתו נמסרה למשפחתו. אבו רזאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבועיים הודיעה ועדת האסירים ברשות הפלסטינית כי ישראל הסכימה למסור לקבורה את גופות המחבלים הפלסטינים שביצעו פיגועים בגל הטרור של השנה האחרונה, ועדיין מוחזקות בידיה. בהודעה לא נאמר מתי יימסרו גופות המחבלים, רובם תושבי מזרח ירושלים, שמוחזקות זה חודשים בארץ.

יומיים לאחר מכן דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים כי גופתו של מוחמד אל-כאלותי, אחד משני המחבלים שביצעו את הפיגוע בשכונת רמות בחודש מרץ האחרון, הושבה למשפחתו. אל-כאלותי, בן 21, היה גם הוא תושב כפר עקב בדומה לאבו רזאלה. הוא נקבר בנוכחות 30 אנשים ותחת אבטחה כבדה של כוחות הביטחון. דובר ועדת האסירים ברשות הפלסטינית, מוחמד מחמוד, אמר כי מסירת הגופה נעשתה בהתאם להבנות שהושגו וכי הלוויה עמדה בכל הדרישות הישראליות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת הפיגוע בתל אביב, 8 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע, באוקטובר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully