וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ילדים זרים של דאעש שולפים אקדח - ויורים בראשי שבויים

בסרטון מסוריה שפרסם הארגון הקיצוני נראים חמישה ילדים, בהם אחד המזוהה כבריטי, עומדים מאחורי אסירים כורדיים. אחד הילדים קורא "אללה אכבר", והילדים מוציאים את נשקיהם ומחסלים את השבויים

ספק 500

ארגון "המדינה האסלאמית" פרסם אתמול (שישי) סרטון חדש, ובו נראים חמישה ילדים, בהם אחד המזוהה כבריטי, מוציאים להורג שבויים כורדיים בא-רקה שבסוריה. בסרטון נראים החמישה, לבושים במדים של לוחמי הארגון וחובשים כובע שחור, עומדים בשורה מאחורי חמישה גברים היושבים על ברכיהם בחליפות אסירים כתומות.

אחד הילדים נשמע מבטיח מעשי אלימות נוספים בקרוב, ואומר לשבויים: "אף אחד לא יכול להציל את הכורדים, גם לא ארצות הברית, צרפת, בריטניה, גרמניה והשטן שבגיהינום". בהמשך, הילד קורא "אללה אכבר" ויתר הבנים מצטרפים אליו, שולפים את אקדחיהם ויורים באסירים. בחלק נוסף מהסרטון נראים גופות השבויים עם סימני ירי על ראשיהם.

בתום הסרטון מופיע כינויו של כל אחד מהילדים, שמלמד על כך שכולם אזרחים זרים. ילד לבן בעל עיניים כחולות מכונה "אבו עבדאללה אל-בריטאני", דבר המצביע על כך שמוצאו או מוצא הוריו הוא מבריטניה. עם זאת, טרם התבררה זהותו של הילד. זה המדבר בסרטון מכונה "אבו אל-בארא א-תוניסי" ומוצאו בתוניס. יתר הילדים מכונים אבו עישאק אל-מסרי (המצרי), אבו פואד אל-כורדי (ממוצא כורדי) ואבו יוסוף אל-אוזבקי (מאוזבקיסטן).

עוד כתבות מהעולם:
כשקלינטון שיבחה את בוש: המפץ הגדול של הפוליטיקה האמריקנית
17 הרוגים בשריפה במחסן במוסקבה: "האשמים יימצאו וייענשו"
שישה איקסים בשנתיים: האישה שמחסלת את סוחרי הסמים בפיליפינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדים רגע לפני ההוצאה להורג/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully