וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים נעצר לאחר שרכב על אופניים חשמליים תחת השפעת סמים

נ', בן 23, זוהה בידי שוטרים במרכז העיר ונעצר לאחר שעקבו אחריו לאורך שלושה קילומטרים, במהלכם עבר באור אדום. בחקירתו התברר כי הוא נושא מאסר על תנאי ורישיונו נשלל בשל עבירות דומות

אופניים חשמליים, רמת גן. מאי 2016. ראובן קסטרו
אופניים חשמליים ברמת גן. למצולמים אין קשר לכתבה/ראובן קסטרו

נ', תושב ירושלים בן 23, נעצר השבוע בחשד שרכב על אופניו החשמליים בעיר כשהוא תחת השפעת סמים. הוא זוהה בידי שוטרים בתוואי הרכבת הקלה ברחוב יפו בעת שחצה צומת באור אדום והמשיך לתוך שוק מחנה יהודה. מעצרו של הצעיר, הנושא עונש מאסר על תנאי, הוארך בשלושה ימים, ומחר (חמישי) צפויות להתקבל תוצאות הבדיקות הסופיות שלו. בחקירת המקרה עלה כי רישיונו נשלל בעבר עקב שלוש עבירות של נהיגה תחת השפעת סמים וסירוב לתת בדיקת שתן.

לאחר שזוהה בידי המשטרה ברחוב יפו, המשיך נ' עד שקשר העין עמו אבד בשוק. לאחר 20 דקות הוא זוהה שוב בצומת ניות, המרוחקת שלושה קילומטרים מהשוק, ועצרו אותו בעלייה לשכונת גילו. בבדיקת שתן שנלקחה ממנו נמצאו שרידי קנאביס.

הצעיר חשוד בשורת עבירות, ובהן נהיגה תחת השפעת סמים, אי-ציות לאור אדום ונהיגה בזמן פסילה. המשטרה בדקה את האופניים החשמליים שעליהם רכב הצעיר. בבדיקה, שנעשתה בשדה התעופה הנטוש בעטרות, האיצו השוטרים עד למהירות המרבית וגילו כי האופניים מגיעים ל-43 קמ"ש – הרבה מעל התקן המותר העומד על 25 קמ"ש בלבד.

פרקליטו של נ' טען כי מאחר שלא מדובר בכלי רכב, לא ניתן להאשימו בעבירת נהיגה. עם זאת, השופטת שרית זוכוביצקי מבית משפט השלום בירושלים דחתה את הטענה וקבעה כי "אופניים הם כלי רכב והשימוש בהם הוא נהיגה".

עוד בוואלה! NEWS:
קרנפים זה שמחה: הגור ה-28 הצטרף למשפחת הספארי ברמת גן
200 טון נפט דלפו בנמל עקבה; אין סכנה לחופי הים באילת
"מבצע ספארי" הסתיים: פונו בעלי החיים שנותרו בגן החיות בעזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully