וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נפתח הגשר הסיני הגבוה והארוך ביותר בעולם

22.8.2016 / 15:34

אחרי כמה "ניסויי בטיחות" שבמסגרתם ניסו לרסקו בעזרת כלים כבדים, הגשר שאורכו 430 מטרים נפתח למבקרים ואלפי תיירים הגיעו לפתיחה. ויש גם קשר ישראלי

מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד חוסין סיאם, בן 20 מסילוואן, בגין עבירה של מעשה מגונה בכוח והטרדה מינית של תושבת גרמניה השוהה בישראל במסגרת תכנית לימודים לתושב חוץ. על פי כתב האישום, המתלוננת הגיעה עם בן זוגה לסיור בגן הלאומי עיר דוד, שם עובד הנאשם כמאבטח, וזה עקב אחריה וביצע בה מעשה מגונה.

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, סיכם הבוקר עם לשכת ראש הממשלה על הקמת ועדת שרים לענייני מאבק בתאונות הדרכים בראשות ראש הממשלה, בנימין נתניהו. חברים נוספים עתידים להשתתף בוועדה, בהם השר לבטחון הפנים, גלעד ארדן, האחראי על האכיפה ושרת המשפטים, איילת שקד, האחראית על בתי הדין לתעבורה.

מצבה של אלונה יונה שנפצעה בתאונת הדרכים בבאר שבע בסוף השבוע האחרון משתפר. היא נותחה הבוקר ברגלה, התעוררה ומצבה יציב. היום היא צפויה לעבור ניתוחים נוספים. מצבה מוסיף להיות בינוני והיא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

אחרי כמה "ניסויי בטיחות" שבמסגרתם ניסו לרסק בעזרת כלים כבדים את גשר הזכוכית הארוך והגבוהה ביותר שבסין, הגשר נפתח למבקרים ואלפי תיירים הגיעו לפתיחה. הגשר המרשים הזה עוצב על ידי ארכיטקט ישראלי, חיים דותן. 430 מטרים הוא אורכו של הגשר, 300 מטרים יותר הקניון הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully