וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה לך בעיניים: מבחן הצבעים שיחשוף את כל האמת עליכם

26.8.2016 / 4:26

הדרך שבה אתם רואים צבעים אומרת עליכם המון: היא יכולה לקבוע האם אתם טיפוסים אופטימיים, מציאותיים או פסימיים - ואם חשבתם שאתם כבר יודעים על עצמכם הכול, כדאי שתבדקו את עצמכם שוב כי המבחן הזה לא טועה

צילום מסך

בסרטון - הרובוט שמחליף צבעים כמו זיקית

בעולם יש בערך עשרה מיליון צבעים וגוונים, והדרך שבה אנו רואים אותם אומרת המון על האישיות שלנו. צבעים מתקשרים להתנהגויות, לרגשות, למחשבות ולתחושות שלנו. יש להם את הכוח לעודד או לדכא אותנו. בדרך כלל אנחנו לא מודעים להשפעה שלהם עלינו, כי היא קבועה ועדינה מאוד. מבחן האישיות הבא מבוסס על ההבחנה בין גוונים וצבעים שונים, כשהצבע אליו אנו משייכים את הגוון יכול לגלות מהי השקפת החיים שלנו. המבחן הזה ידע לשים אתכם תחת אחת מבין 3 המרכזיות שבהן: אופטימית, ריאלית או פסימית.

האם אתם אנשים אופטימיים שתמיד נוטים להסתכל על הצד החיובי של החיים, לחייך ולהיות מאושרים? או שאולי אתם טיפוסים ריאליסטים יותר, שנוטים להיות מאוזנים רגשית ומונעים מהיגיון בריא? או שמא אתם טיפוסים מחושבים-פסימים מדי שלא נוטים לבטוח בכל אחד ומוכנים תמיד לגרוע מכל?

במבחן הצבעים שלפניכם מופיעים מספר גוונים, כל שעליכם לעשות זה לקבוע לאיזה צבע הם הכי קרובים. פתרו את המבחן ובסופו תגלו איזה מין טיפוס אתם. אנחנו נאהב אתכם לא משנה מה יצאתם.

ענו על מבחן הצבעים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully