וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות נוסעים נתקעו בתחנה בשל הפסקת תנועת הרכבות: "בושה וחרפה"

תנועת הרכבות בין תחנות הרצליה ובית יהושע הופסקה בשני הכיוונים עקב נפילת כבל חשמל על המסילה. מאות הנוסעים קיבלו את ההודעה במפתיע ולטענתם לא קיבלו פתרון. "מזלזלים בנו, נתנו לנו להתייבש בשמש עם הילדים", סיפרו. פעילות הקו חודשה

צילום: יקי אדמקר באמצעות הסמארטפון של וואה-ווי, עריכה: טל רזניק

מאות בני אדם ממתינים היום (שני) בתחנת הרכבת בהרצליה עקב הפסקת תנועת הרכבות בין העיר לבית יהושע, זאת בשל נפילת כבל חשמל על המסילה. מאות הנוסעים קיבלו את ההודעה שהרכבת "אינה פועלת עד להודעה חדשה" ומשפחות רבות נאלצו להמתין ללא פתרון.

התקלה טופלה כעבור שעה קלה אך עדיין צפויים עיכובים של כחצי שעה בתנועת הרכבות בקו. מרכבת ישראל נמסר כי הוזמנו אוטובוסים עבור הנוסעים, אך הנוסעים דיווחו כי אלו לא הגיעו וכי הם נאלצו להמתין בחום הכבד.

נעמי, נוסעת שהייתה בדרכה מתל אביב לחדרה עם שני נכדיה, סיפרה כי הנוסעים הורדו ללא שום הודעה. "לא אמרו לנו כלום וביקשו מאיתנו להתייבש בשמש במשך חצי שעה. זו בושה וחרפה. אנחנו עם ילדים קטנים ולא נתנו לנו שום פתרון", סיפרה.

עוד בוואלה! NEWS:
איראן מרגיעה את הרוחות: "פעילות רוסיה משטחנו הסתיימה"
חדש בתיכון בתל אביב: מגמת תיקון טלפונים חכמים
קצין בכיר בצה"ל: "התקיפה בעזה הייתה חריגה - 50 יעדים בשעתיים"

תחנת הרכבת בעכו  13 ביולי 2015. שלומי גבאי
"לפחות היו מאפשרים לנו לחכות בתוך המזגן"/שלומי גבאי

גם ראובן היה בדרכו ברכבת עם ילדיו לטיול בצפון, אך נאלץ לספוג את העיכוב הממושך. "כולם צריכים לדעת איך מזלזלים בנו. אני מבין שהייתה תקלה אבל לפחות היו מאפשרים לנו להמתין במזגן בתוך הרכבת ולא בחום הכבד הזה", אמר.

לפי שעה, כבל החשמל פונה מהמסילה ותנועת הרכבות חודשה - אך צפויים בה עיכובים. מחברת החשמל נמסר כי מקור התקלה בפגיעה של קבלן עבודות מקומי בקו מתח נמוך באזור רשפון, שגרם לקריעת הכבל ונפילתו.

(עדכון ראשון: 12:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully