וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התנגדות ח"כים: נדחו עבודות הרכבת בין דימונה לבאר שבע

19.8.2016 / 17:00

עבודות התשתית ושדרוג הקו שאמורות היו להתקיים בסוף השבוע הנוכחי נדחו לבקשתם של כמה חברי כנסת שפנו למשרד התחבורה בטענה כי אין הצדקה לעבוד בשבת. ח"כ סמוטריץ': "אפנה גם בנוגע לעבודות המתוכננות לסוף השבוע הבא בתל אביב"

המוביל הארצי "מסובך - אך מספק": הצצה לעבודת נהגי רכבות המשא ברכבת ישראל. בני בן סימון
עובדים במסילת הרכבת/בני בן סימון

עבודות התשתית ושדרוג קו הרכבת בין תחנות באר שבע ודימונה שתוכננו לסוף השבוע הזה, יידחו ולא יערכו כמתוכנן, כפי שהודיעה חברת רכבת ישראל בשבועות האחרונים. זאת, עקב התנגדותם של כמה חברי כנסת שפנו למשרד התחבורה בטענה כי אין מחויובות שהעבודות יתקיימו במהלך השבת תוך פגיעה בקדושתה, לדבריהם.

הבוקר (שישי) עדכנה מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר, את חברי הכנסת כי עבודות התשתית שתוכננו בדרום ידחו למועד אחר. במסגרת העבודות הייתה אמורה להיסגר היום תחנת הרכבת בדימונה ובהמשך מקטעי מסילה נוספים בקו בין העיר לבין באר שבע. במסגרת העבודות על המסילה היו מתוכננים ימי עבודה נוספים בסופי השבוע הבאים החודש ובתחילת החודש הבא.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
בסוף השבוע הבא: שינויים בהסדרי התנועה באזור מחלף השלום בת"א
רכבת ישראל מסבירה למה אין נסיעות בשבת: "אנחנו במדינת הלכה"

ועדת חוץ וביטחון, הכנסת. 12 ביולי 2016. נועם מושקוביץ
"אני מבין שישנה מורכבות". סמוטריץ' בדיון ועדת החוץ והביטחון/נועם מושקוביץ

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) שהיה בין המתנגדים לקיום עבודות הרכבת במהלך השבת, אמר לוואלה! NEWS כי הוא שמח על הודעתה של טרנר וכי הוא פנה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וכן לשר התחבורה, ישראל כץ, בבקשה שיורו על עצירת העבודות המתוכננות להתקיים בתחנת רכבת השלום בתל אביב בסוף השבוע הבא.

"אני מבין שישנה מורכבות, לכן הצעתי שיפנו לרב הראשי ויקבלו ממנו הבהרה שמדובר בפיקוח נפש אז הבעיה תפתר. בינתיים גורמים במשרד התחבורה עדכנו אותי שמדובר כאן בדרישה של המשטרה, לכן אני מתכוון לפנות בתחילת השבוע לשר לביטחון הפנים בנושא", אמר סמוטריץ'.

מרכבת ישראל נמסר: "לא תוכננו עבודות בערים באר שבע ודימונה אלא בקרבת היישוב ערוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully