וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה למשטרה: התאום של החשוד נעצר בשוגג בחשד להטרדת בת 7

תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות הביא למעצרו של אברך בחשד כי הטריד מינית ילדה בחנות בבני ברק. לאחר כמה ימי חקירה, הבינו במשטרה כי ייתכן שהחשוד לא ביצע את המעשה - ובית המשפט שחרר אותו

צילום: "לא תשתוק", עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בתל אביב שחרר השבוע אברך בן 23 מבני ברק, לאחר שנעצר ביום שישי בחשד כי תקף מינית ילדה בת שבע בחנות צעצועים בבני ברק. זאת, לאחר שהחקירה לא הניבה דבר והתברר למשטרה כי לחשוד יש אח תאום, שהוא ככל הנראה מי שביצע את המעשים לכאורה.

הילדה ביקרה בחנות לפני כארבעה שבועות ורכשה משחקים לקראת יום הולדתה. כשחזרה לביתה, סיפרה להוריה שאדם זר "הכאיב לה מאחורה" וההורים החלו במאמצים לאתר את החשוד. הם פנו למשטרה לאחר שהשיגו את התיעוד ממצלמות האבטחה של החנות, שבו נראה בבירור החשוד מבצע מעשה מגונה בילדה, כשהיא מסתובבת בחנות.

המשטרה עצרה את התאום של החשוד שתועד מטריד מינית ילדה בת 7. מערכת וואלה! NEWS
החשוד כפי שתועד במצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS

במשך ימים ארוכים ניסו חוקרי מרחב דן בפיקודו של ניצב-משנה שי אזולאי לאתר את החשוד – אך ללא הצלחה. בשבוע שעבר פרסם הארגון החרדי "לא תשתוק", העוסק בפגיעות מיניות במגזר החרדי, את התיעוד מתוך החנות. יממה לאחר מכן נעצר החשוד בביתו. ואולם, במשטרה נרשמה מבוכה גדולה כשהבינו כי ייתכן שהחשוד כלל לא ביצע את המעשה.

בית המשפט השלום בתל אביב הורה אתמול לשחרר את החשוד למעצר בית מלא למשך חמישה ימים, קבע כי הוא יורחק מעיר מגוריו בני ברק וכי ייאסר עליו ליצור קשר עם משפחתה של המתלוננת. בינתיים, המשטרה מנהלת מצוד אחר האח התאום.

האח התאום שהמשטרה מחפשת אחריו בחשד שהוא זה שתקף את הילדה אמר הערב כי "אף אחד מהמשטרה לא פנה אליי, אני לא חשוד בשום עבירה". לדבריו, "גם אם יזמנו אותי, אני לא מתכוון להתייצב במשטרה. אתם תראו שגם אם יעצרו אותי, בסופו של דבר אשתחרר בדיוק כמו אחי. אין לי מושג למה בכלל אני חשוד. לא ביצעתי שום עבירה, אין לי שום עבר פלילי, אני אברך כולל ולא מתעסק בנושאים אלה". הוא הוסיף כי לו ולאחיו, "אין שום קשר לחשדות האלה". את הדברים הוא אמר לאתר החרדי "בחדרי חרדים".

(עדכון אחרון: 22:05)

  • עוד באותו נושא:
  • חרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully