וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית נוספת ברכבת באירופה: גרמני מעורער בנפשו דקר נוסעים באוסטריה

לפי המשטרה המקומית, גבר בן 60 שנסע במערב המדינה קם ממקומו ותקף שני נערים שנפצעו קשה. הוא נעצר על ידי שוטרים בתום מאבק קצר ונשללה האפשרות שמדובר באירוע טרור. זאת, שלושה ימים אחרי שצעיר דקר שישה נוסעים ברכבת בשוויץ והצית את הקרון

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

(פצועים באירוע דקירות ברכבת בשוויץ, שבת)

אזרח גרמני בן 60 הלוקה בנפשו דקר היום (שלישי) שני נוסעים ברכבת במערב אוסטריה ופצע אותם באורח קשה - כך מסרה המשטרה המקומית, ששללה את האפשרות שמדובר באירוע טרור.

הוא נסע לעיר ברגנץ כשלפתע קפץ ממושבו ודקר נער בן 19 בבטנו ובגבו. לאחר מכן הוא תקף נער בן 17 וחתך את גרונו, כך לפי המשטרה. רק כשהרכבת עצרה בתחנה סמוכה השתלטו על התוקף שני שוטרים לאחר מאבק קצר. שני הפצועים פונו לטיפול בבית חולים. "לפי כל העדויות הוא אינו בריא בנפשו ואנחנו שוללים בגדול כי מדובר בפעולת טרור", מסר דובר המשטרה הורסט ספיצהופר לסוכנות הידיעות הצרפתית.

האירוע מגיע שלושה ימים לאחר תקרית דומה בשוויץ, אז גבר בן 27 החל לדקור נוסעים והצית חומר דליק בקרון. כתוצאה מכך הוא ועוד שישה בני אדם נפצעו וכעבור יום הוא מת מפצעיו כמו גם פצועה אחרת. גם במקרה זה נשלל מניע של טרור.

בחודש שעבר תקף פליט פקיסטני נוסעים ברכבת בגרמניה ופצע ארבעה בני אדם. הוא חוסל בידי שוטרים ולאחר מכן התברר כי היה תומך של דאעש וכי הוא נשבע אמונים לארגון.

תחנת הרכבת בסלץ, שוויץ, לאחר מתקפת הצתה ודקירה, 13 אוגוסט 2016. רויטרס
תחנת הרכבת בשוויץ שבה אירעה המתקפה, שבת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully