וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בניו יורק: נמל התעופה קנדי פונה בשל דיווח שווא על ירי

כוחות החירום סרקו את טרמינל 8, אך מסרו כי אין בסיס לדיווחים. גורם רשמי על מקור הדיווח: "אולי מדובר בצופים באולימפיאדה שמחאו כפיים". לאחר כמה שעות, חודשה הפעילות בנמל התעופה

פינוי נמל התעופה קנדי שבניו יורק לאחר דיווחים על ירי, אוגוסט 2016. טוויטר, צילום מסך
נוסעים מפנים את הטרמינל/צילום מסך, טוויטר

טרמינל 8 בנמל התעופה ג'ון פ. קנדי שבניו יורק, ארצות הברית, פונה היום (שלישי) לאחר קבלת דיווחים על שמיעת קולות ירי במקום. כוחות החירום של משטרת ניו יורק הגיעו לטרמינל והחלו בסריקות, אך לא נמצא דבר חשוד. לאחר כמה שעות, שבה הפעילות בשדה התעופה לסדרה.

בהודעה של רשות הנמלים של ניו יורק נכתב כי המשטרה החלה לקבל דיווחים על ירי בטרמינל בסביבות השעה 04:30 (שעון ישראל). "לא ידוע על נפגעים ולא בוצעו מעצרים עד כה", נמסר בהודעת הרשות. "אין לנו כל אישור לכך שאכן נורו יריות, אך המשטרה מפנה את הטרמינל כאמצעי בטיחות". עוד נמסר בהודעה כי כ-45 דקות לאחר קבלת הדיווח הראשון, גם טרמינל 1 נסגר בעקבות דיווחים על ירי במקום.

פינוי נמל התעופה קנדי שבניו יורק לאחר דיווחים על ירי, אוגוסט 2016. טוויטר, צילום מסך
טרמינל 8 בנמל התעופה קנדי, הלילה/צילום מסך, טוויטר

רשת CBS דיווחה כי המשטרה המקומית קיבלה שיחות רבות מאנשים שדיווחו על ירי בנמל התעופה. כמו כן, כמה מהאנשים שנכחו בטרמינל דיווחו בטוויטר על בהלה במקום, ועל רבים המסתתרים מאחורי מחסומי בטון מחוץ לטרמינל.

גורם רשמי מסר לרשת NBC כי מקור הדיווח עשוי להיות "אנשים שצפו באולימפיאדה, מחאו כפיים והכו בחפצים". עם זאת, אין לכך אישור רשמי.

(עדכון ראשון: 5:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully