וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג משאית חשוד שירה למוות בשודד שניסה לגנוב את רכבו בשפלה

גופתו של הפורץ נמצאה בשדה בסמוך לכביש 40 באזור צומת ביל"ו. על פי החשד, בעל המשאית, שעוכב לחקירה, ירה למוות באחד משלושת השודדים שניסו לגנוב את רכבו מחצר ביתו במושב בית אלעזרי. לטענתו, הם איימו עליו במוט והוא ירה באוויר כדי להרחיקם

צילום: טליה קדוש, עריכה: מתן חדד

נהג משאית ממושב בית אלעזרי ליד גדרה עוכב לחקירה הבוקר (ראשון) בחשד שירה למוות באדם שניסה לגנוב את רכבו. הגופה נמצאה לפנות בוקר בשדה בסמוך לכביש 40 באזור צומת ביל"ו. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום.

על פי החשד, שלושה שודדים ניסו במהלך הלילה לגנוב משאית שחנתה בחצר בית במושב בית אלעזרי. בעל המשאית דיווח לפנות בוקר על ניסיון השוד ואף מסר למשטרה כי ירה באוויר על מנת להבריחם לאחר שאיימו עליו במוט. שעה קלה לאחר מכן התקבל דיווח נוסף על מציאת גופה של גבר כבן 30 בסמוך לצומת ביל"ו, לא רחוק מביתו של בעל המשאית. הקורבן נמצא ירוי בראשו כשעל ידיו כפפות – פרט המרמז כי הוא אחד משלושת הפורצים.

במהלך הסריקות אותרו כתמי דם שהובילו למציאת גופה בשדה בסמוך למושב. מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב מוטי כהן, הורה על עיכובו של הנהג לחקירה. הוא חשוד כי ירה למוות בפורץ.

לקריאה נוספת:
חברת ועדת ביטון: "ההמלצה שמחצית מחברי המל"ג יהיו מזרחים - פרובוקציה"
חשד: סכסוך בין עבריינים לבעל חנות נרגילות הוביל לרצח הכפול
רצח כפול: שני גברים בני 30 ו-37 נורו למוות בלוד

זירת מציאת הגופה סמוך לכביש 40 באזור צומת ביל"ן. 14 באוגוסט 2016. טליה קדוש, מערכת וואלה!
זירת האירוע, הבוקר/מערכת וואלה!, טליה קדוש

בנצי קבלר, עורך דינו של בעל המשאית, מסר כי "הלקוח שלי התעורר לפנות בוקר, שמע רעשים חשודים, לקח את אקדחו ויצא לחצר כי לא הבחין בפשר הרעשים. הוא ראה כמה דמויות ושהמשאית שלו מונעת. הוא פנה אל הדמויות וביקש מהן לעזוב את השטח, הדמויות לא עזבו ופנו אליו בתנועה מאיימת.

"הלקוח ברח להתרחק ונפל, ראה שהדמויות מתקרבות וירה שלוש פעמים באוויר להרתיע", הוסיף. "בשלב זה לא ידע שאף אחד נפגע. הוא נכנס לביתו והזעיק את המשטרה. המשטרה הגיעה ובהמשך התגלתה גופה בשדה, כביכול של חשוד שניסה ככל הנראה לגנוב את המשאית. הלקוח שלי בחר להגן על עצמו רק כשהרגיש מאוים וגם אז לא רצה לפגוע אלא להרתיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זירת מציאת הגופה סמוך לכביש 40 באזור צומת ביל"ו. 14 באוגוסט 2016. אור רביד, מערכת וואלה! NEWS
מקום הירי בבית אלעזרי/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד

דורון שידלוב, ראש המועצה האזורית ברנר, מסר בתגובה לאירוע: "במהלך השנים האחרונות קיימת מצוקה קשה בקרב תושבי היישובים במועצה. התושבים נאלצים מדי יום להתמודד לבדם או בהתארגנות עצמית פנימית עם פריצות לבתים, למחסנים ולשטחים חקלאים. הם מסכנים את חייהם ועומדים כחיץ אנושי על מנת להגן על ביתם ורכושם".

עוד הוסיף שידלוב כי האווירה הכללית במועצה היא של "חוסר ביטחון אישי". "המועצה והשיטור קהילתי עושים מאמצים רבים על מנת לסייע לתושבים בהתמודדות היומיומית. אני פונה למשטרת ישראל על מנת לעשות הכל כדי להגן על תושבי ברנר באופן יום-יומי ושוטף", מסר.

(עדכון ראשון: 08:31)

צומת ביל"ו, זירת מציאת הגופה סמוך לכביש 40. 14 באוגוסט 2016. טליה קדוש, מערכת וואלה!
זירת האירוע, הבוקר/מערכת וואלה!, טליה קדוש
זירת מציאת הגופה סמוך לכביש 40 באזור צומת ביל"ן. 14 באוגוסט 2016. טליה קדוש, מערכת וואלה!
זירת האירוע, הבוקר/מערכת וואלה!, טליה קדוש
מקום הירי בשודד, בית אלעזרי. 14 באוגוסט 2016. אור רביד, מערכת וואלה! NEWS
מקום הירי בבת אלעזרי/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully