וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת ישראל לנוער שחולמת להמשיך את ירדן ג'רבי: "אעשה הכל"

13.8.2016 / 16:45

המאמנים של נועה בינשטוק מסמנים אותה כהבטחה בתחום והיא מתאמנת גם בנבחרת ישראל. "זה מה שאני רוצה לעשות בחיים", אמרה לאולפן וואלה! NEWS, "אני רוצה להגיע לטוקיו ב-2020, זו המטרה שלי"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: סיגל סיריוס ולירן מוסלי, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

נועה בינשטוק, אלופת ישראל לנוער בג'ודו, מסומנת כבר בגיל 16 כהבטחה גדולה בתחום. היא החלה את דרכה המקצועית בגיל חמש, בשל אהבה גדולה מאוד לספורט. היום היא מתאמנת במועדון "גלדיאטור ג'ודו" בנתניה. "הייתי בכל חוג אפשרי וכלום לא עניין אותי", סיפרה לאולפן וואלה! NEWS. "כשאח שלי נרשם לחוג ג'ודו והתחלתי לצפות באימונים שלו, רציתי גם להיכנס. הרגשתי משהו מיוחד. אני יודעת שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים, אני רוצה את זה כל כך".

מאמניה מעידים עליה שהיא ברמה של ירדן ג'רבי, הג'ודוקא הישראלית שזכתה אתמול במדליית ארד באולימפיאדת ריו דה ז'נרו. לדבריהם, היא מקפידה על שגרת אימונים צפופה שבמסגרתה היא מתאמנת גם בנבחרת ישראל, שם היא החברה הצעירה ביותר. מאז החלה להתאמן, זכתה בינשטוק שש פעמים באליפות ישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
אורי ששון התחבק עם ירדן ג'רבי: "עשינו דבר ענק, ישראל היא אימפריית ג'ודו"
ג'רבי: "זה חלום אישי, שכל עם ישראל חווה. גאה להיות עם המדליה"
לוחמה פסיכולוגית: מה צריך כדי להיות אלוף?

ירדן ג'רבי לאחר זכיה במדלית ארד באולימפיאדת ריו. אסף קליגר, שימוש חד פעמי
"היא מודל לחיקוי". ג'רבי באולימפיאדת ריו/שימוש חד פעמי, אסף קליגר

"אחרי אליפות ישראל בוגרים נפצעתי", היא מספרת. "אין מה לעשות כל כך, צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה. עברתי ניתוח לפני פחות מחודש וזה קשה. אחזור לעצמי בעוד שלושה חודשים". לדבריה, היא לא תעצור עד שלא תשיג מדליה אולימפית. "אני מקווה להיות בטוקיו 2020, זו המטרה שלי, אני אעשה הכול כדי להיות שם". לדבריה, "זה בהחלט שווה. כל המאמצים מתרכזים לרגע אחד. זה משהו אתה שאתה רוצה לעשות כל החיים שלך. זה מרגש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"כל המאמצים מתרכזים לרגע אחד, וזה בהחלט שווה"

נבחרת הנשים מורכבת מכמה מועדונים. כך, פגשה בינשטוק את ירדן ג'רבי ואף התחרתה בה פעמיים במסגרת אליפות ישראל - לפני כשנתיים ולפני שנה. בשתי הפעמים ג'רבי ניצחה. "אין יריבות, הבנות הן חברות", היא אומרת. "ירדן בנאדם ממש טוב ואני שמחה שהיא זכתה. היא מודל לחיקוי כבר הרבה זמן, היא ספורטאית נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully