וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות 11 פגים מתו משאיפת עשן בשריפה בבית חולים בבגדאד

השריפה שפרצה לפנות בוקר בלובי של בית החולים אל-ירמוכ נגרמה מתקלה טכנית. על פי דיווחים לא מאומתים, מניין ההרוגים גבוה בהרבה מהמניין שפרסם משרד הבריאות העיראקי. עשרות נשים חולצו ממחלקת היולדות

עריכה: מתן חדד

לפחות 11 פגים נהרגו היום (רביעי) בשעות הבוקר המוקדמות משאיפת עשן, בשריפה שפרצה בעקבות תקלה טכנית בבית החולים אל-ירמוכ שבבגדאד. ממשרד הבריאות העיראקי עוד נמסר כי לפחות שבעה תינוקות נוספים ו-29 נשים חולצו ממחלקת היולדות של בית החולים, כשחלקם סובלים משאיפת עשן בדרגות שונות, והועברו לבתי חולים אחרים בעיר.

על פי דיווחים לא מאומתים בכלי התקשורת העיראקיים, מניין ההרוגים הוא כ-30. עם זאת, טרם נמסר לכך אישור רשמי. חיידר האדי, בכיר במשרד החוץ העיראקי, מסר הבוקר בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו: "לפחות 30 תינוקות מתו בשריפה בבית החולים אל-ירמוכ. הלב נשבר. תנחומיי למשפחותיהם".

שריפה בבית החולים אל-ירמוכ, בגדאד, 10 באוגוסט 2016. טוויטר, צילום מסך
"הלב נשבר". צוותי הכיבוי בבית החולים, היום/צילום מסך, טוויטר
שריפה בבית החולים אל-ירמוכ, בגדאד, 10 באוגוסט 2016. טוויטר, צילום מסך
עשרות נוספים נפגעו משאיפת עשן. בית החולים אל-ירמוכ, היום/צילום מסך, טוויטר

טרם התברר כיצד פרצה האש, שכילתה את לובי הכניסה לבית החולים. כוחות כיבוי גדולים, יחד עם צוותי רפואה, פעלו בשעות הבוקר בבית החולים. בשבועות האחרונים דווח על התנאים הירודים בבית החולים אל-ירמוכ, כולל תשתיות מוזנחות, ליקויי בטיחות, רצפות שבורות, הימצאות חרקים בבית החולים וחוסר ניקיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully