וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב טומרקין יתחרה בשחייה באולימפיאדה: 5 דברים שצריך לדעת היום

10.8.2016 / 7:00

אחרי שאתמול זכתה ירדן ג'רבי במדלית ארד, עתה אולי יגיע תורו של השחיין הישראלי. נשיא טוגו יגיע לביקור בישראל וייפגש עם ריבלין ועם נתניהו. בבית המשפט יתקיים דיון במעצרו של הרב ברלנד ועוד שני דברים שצריך לדעת היום

נשיא טוגו מבקר בישראל

נשיא טוגו פאורה גנאסינגבה. AP
ייפגש עם ריבלין ונתניהו. נשיא טוגו פאורה גנאסינגבה/AP

אתם צריכים לדעת שהיום יגיע נשיא רפובליקת טוגו שבמערב אפריקה, פאורה גנאסינגבה, לביקור ממלכתי בישראל. במהלך ביקורו הוא יקיים עם הנשיא ראובן ריבלין פגישה עבודה בבית הנשיא שבירושלים, שבמהלכה ידונו בחיזוק מערכת היחסים בין המדינות. לאחר מכן, ייפגש גנאסינגבה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו שבירושלים.

דיון בעניינו של הרב ברלנד

הרב אליעזר ברלנד, דיון בערעור בנוגע להמשך מעצרו. בית המשפט המחוזי ירושלים. 1 באוגוסט 2016. הלל מאיר, תצפית TPS
בדיון יוחלט על המשך מעצרו. הרב ברלנד/תצפית TPS, הלל מאיר

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים דיון בעניינו של הרב אליעזר ברלנד, מייסד ישיבת "שובו בנים" בירושלים, המואשם בעבירות מין. בדיון שיתקיים בבית משפט השלום בירושלים יוחלט אם יוארך מעצרו, לאחר שבדיון הקודם בעניינו הוחלט להשאירו במעצר עד היום. הוא ערער על ההחלטה לבית משפט המחוזי בירושלים, שדחה את הערעור. לדברי פרקליטתו של ברלנד, עו"ד רחל תורן, יש לשחררו ממעצר עקב מצבו הרפואי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

חילופי מפקד זרוע היבשה

האלוף קובי ברק, האלוף דן ביטון. דרור עינב
ייכנס לתפקיד. אלוף קובי ברק/דרור עינב

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים טקס החלפת מפקד זרוע היבשה באתר יד לשריון שבלטרון. בטקס שיתקיים במעמד הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, יסיים את תפקידו אלוף גיא צור. במקומו, ייכנס לתפקיד אלוף קובי ברק. בתפקידיו הקודמים שימש ברק ראש אגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה, מפקד חטיבה 401 וראש חטיבת המבצעים במטכ"ל.

אירועי היום באולימפיאדה: יעקב טומרקין מתחרה בשחייה

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
יש תקווה למדליה? טומרקין/מערכת וואלה!, אסף קליגר

אתם צריכים לדעת שהיום יתחרה השחיין הישראלי יעקב טומרקין במקצה 200 מטר גב במסגרת האולימפיאדה בריו דה ז'נרו שבברזיל. נוסף לו, תתחרה השחיינית הישראלית אנדי מורז בשחייה מאה מטר חופשי, והג'ודוקא לינדה בולדר תתחרה בקטגוריה של עד 70 ק"ג. במהלך היום יתחרו גם שחר צוברי בשיט גברים ומעין דוידוביץ' בשיט נשים. אתמול זכתה הג'ודוקא הישראלית ירדן ג'רבי במדליית ארד.

32 שנים למציאת גופתו של החייל משה תמם

משה תמם, שנרצח על ידי מחבל ב-1984. אתר יזכור, אתר רשמי
נחטף ונרצח על ידי ערבים ישראלים. תמם/אתר רשמי, אתר יזכור

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 32 שנים, בשנת 1984, נמצאה גופתו של החייל משה תמם שנחטף ונרצח על ידי מחבלים. תמם, לוחם הנדסה קרבית, נעלם ב-6 באוגוסט 1984 כשהיה בדרכו לחופשה בביתו. כעבור ארבעה ימים נמצאה גופתו כשעליה סימני חבלה ובחזהו נקב של כדור. מחקירת האירוע עלה כי הוא נחטף על ידי ערבים ישראלים מבאקה אל-גרבייה בצומת בית ליד, בעודו לבוש מדים. ארבעת רוצחיו נעצרו ונכלאו בישראל. לאחרונה עלה שמו של תמם לכותרות, לאחר עלייתה של ההצגה "הזמן המקביל" שמספרת את סיפורו של אחד מרוצחי תמם, וליד דקה. ההצגה עוררה סערה ציבורית ובין היתר הוחלט להקפיא את המימון לתיאטרון אל-מידאן בחיפה, שבו הועלתה ההצגה, ולהסיר את ההצגה מסל התרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully