וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תימן: יערף ראשו של רוצח מטורף שטבל את גופות קורבנותיו בחומצה

20.11.2000 / 16:31

האיש, המכונה "האנס מצנעא", הורשע באונס ורצח של שתי נשים צעירות; ביצע את הרציחות בחדר המתים של האוניברסיטה בה עבד; בית המשפט הורה להנהלת האוניברסיטה לשלם למשפחות פיצויים של יותר מ-180 אלף דולר

בית משפט בבירת תימן, צנעא, דן היום למוות את מוחמד עדם-עומר, שמכונה "האנס מצנעא", באשמה של רצח ברוטלי של שתי נשים צעירות. הוא הודה שחנק את קורבנותיו, חתך את גופותיהן, השרה את החלקים בחומצה וזרק את השאריות לביוב. בתוך חודשיים הוא צפוי לעמוד בפני כיתת יורים, או שראשו ייערף. עוד לפני ביצוע גזר הדין הוא יספוג 80 מלקות בעוון אלכוהוליזם.

עומר, בן 53, הודה בתחילה באונס וברציחתם של 16 נשים צעירות. הוא סיפר שהשאיר שובל של רציחות לא רק בתימן אלא גם בכווית ובכמה מדינות אפריקאיות. הוא גם חשוד שהבריח ומכר חלקי גוף של קורבנותיו לסוחרים זרים למטרת ניסויים והשתלות. עוד סיפר לחוקרים שהשתמש בגופות של קורבנותיו בביצוע נתיחות שלאחר המוות באוניברסיטה. עם זאת, הוא חזר מרוב הודאתו לאחר שבחורה שטען שרצח הופיעה בבית המשפט.

צוות האוניברסיטה נחקר בקשר למקרה משום שהמשטרה חושדת שעומר לא פעל לבד. בית המשפט הורה לאוניברסיטה לשלם סכום של יותר מ-180 אלף דולר כפיצוי למשפחות הקורבנות. סטודנטים ערכו מחאות המוניות שדרשו שהרוצח יוצא להורג וגופתו תוצג בפני הציבור. הם האשימו את הנהלת האוניברסיטה בהזנחה ואי יכולת לעצור את הרציחות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully