וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בגן החיות בווינה חוגגים את לידתו של גור הפנדה הקטנטן

"בכל הנוגע לפנדות, וינה היא בהחלט קרקע פורייה", נמסר בהודעה רשמית, לאחר לידת הגור הרביעי של ינג ינג. הצאצא – במשקל מאה גרם ובגובה עשרה ס"מ – נראה אוחז באמו בסרטון שפורסם מגן החיות

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

ינג ינג, פנדה ענקית שחיה בגן החיות שונברון שבווינה הולידה אתמול (ראשון) לפנות בוקר את גורה הרביעי – כך הכריזה היום בהתרגשות הנהלת הגן. "בכל הנוגע לפנדות, וינה היא בהחלט קרקע פורייה", נמסר בהודעה רשמית מגן החיות, שציין כי הבירה האוסטרית היא חריגה בנוף האירופי מבחינת הזדווגות של היונקים הביישנים.

גן החיות פרסם סרטון של הגור הפעוט, זמן קצר לאחר הלידה, שבו הוא נראה אוחז באמו. הוא נולד בשעה 5:05 (שעון מקומי), במשקל של מאה גרם בלבד ובגובה של עשרה סנטימטרים. הוא עדיין קטן מכדי שצוות גן החיות יצליח לקבוע בוודאות את מינו.

"ינג ינג היא אם מנוסה, ומטפלת היטב בצאצא שלה", מסר מנהל גן החיות דגמר שרטר, שהוסיף כי הפנדה כבר ילדה שלושה גורים, גם הם ללא כל טיפולי הפריה, שהועברו לסין. עם זאת, הוסיף שרטר: "חשוב לזכור ששיעור התמותה של פנדות ענקיות בשנת החיים הראשונה שלהן הוא 40%". גן החיות הודיע כי מתחם הפנדות יישאר סגור למבקרים בתקופה הקרובה, על מנת שלא להטריד את ינג ינג ואת הגור הקטנטן.

עוד בוואלה! NEWS:
כבר לא נערה: יום הולדת 18 לכוכבת גן החיות בוושינגטון
תיעוד: גורי פנדה מתגלגלים, משחקים ומתגרדים במרכז גידול בסין
מחכים לגורים: גן חיות בסינגפור הציג ניסיונות הזדווגות של פנדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully