וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג המפלגה הנאצית בארה"ב תומך בטראמפ: "הזדמנות ללבנים"

רוקי סוהיידה אמר בריאיון לרדיו כי אם יזכה המועמד הרפובליקני בנשיאות, תהיה זאת הזדמנות עבור חברי תנועתו "לפעול בחוכמה". לדבריו, "האויב יופתע, הם חשבו שמעמד הפועלים הלבן נכנע"

עריכה: שניר דבוש

מנהיג המפלגה הנאצית בארצות הברית אמר כי בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות תהיה "הזדמנות אמתית ללאומנים הלבנים" להתחיל "לפעול בחוכמה" כדי ליצור בסיס פוליטי דומה לזה חברי הקונגרס השחורים.

"יהיה קשה לקרוא לנו קנאים, אם לא נתנהג ככאלו", אמר יו"ר המפלגה רוקי סוהיידה בריאיון שהעניק ברדיו בחודש שעבר. דבריו פורסמו לראשונה על ידי האתר "באזפיד". "אם טראפ ינצח, תהיה זאת הזדמנות. זאת לא חייבת להיות תנועת נגד, כפי שהיא הייתה במשך עשורים, כמו שהיא צריכה להיות למענם של הלבנים. זה מה שהתנועה צריכה לעשות".

הוא העריך כי המועמד הרפובליקני יגבור על יריבתו הילרי קלינטון בנובמבר. "אני חושב שזה הולך להפתיע את האויב, משום שאני חושב שהם הרגישו שמועמד הפועלים הלבן, במיוחד החלק הגברי שלו, נכנע", אמר.

טראמפ קורץ לגזענים ולמאמינים בעליונות הגזע הלבן בין היתר בשל דבריו על כך שיש למנוע כניסת מוסלמים לארצות הברית ועל כך שהיספנים הם "אנסים ורוצחים". המפלגה הנאצית האמריקנית היא קבוצת שוליים שדוגלת בהפרדה גזעית בארצות הברית.

עצרת של המפלגה הנאצית של ארצות הברית בוויסקונסין, 2006. GettyImages
עצרת של המפלגה הנאצית בוויסקונסין, 2006/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully