וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ודוקא הישראלי יתחרה באולימפיאדה: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

אחרי יום מאכזב לנבחרת הישראלית באולימפיאדת ריו, שגיא מוקי יקווה להביא כבוד למדינה בג'ודו. יתקיים דיון בעניין הנהג החשוד בהריגתן של שתי נשים ופעוטה בכביש 4 בשבוע שעבר ועוד שלושה דברים שאתם צריכים לדעת היום

דיון בעניין נהג המשאית החשוד בהריגת שתי נשים ופעוטה

המשאית המעורבת בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 4 בפורדיס. חטיבת דובר המשטרה
על פי החשד, נהג המשאית כמאל דיאב נסע באור אדום. המשאית הפגועה לאחר התאונה/חטיבת דובר המשטרה

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בבית משפט השלום בחיפה דיון בעניינו של כמאל דיאב, בן 62 מחיפה, החשוד בהריגתן של שתי נשים ופעוטה בתאונה בכביש 4 בשבוע שעבר. ההרוגות הן אולגה אשקר מיפו, אחותה, אנג'ליק נעים ובתה, קלואי נעים, בת השנתיים. על פי החשד, דיאב שנהג במשאית, לא ציית לרמזור אדום ופגע בכלי הרכב הפרטי שבו היו השלוש.

אירועי היום באולימפיאדת ריו: התקווה של שגיא מוקי

שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי. GettyImages
תולים בו הרבה תקוות. שגיא מוקי/GettyImages

אתם צריכים לדעת שהיום יתחרה הג'ודוקא שגיא מוקי בקטגוריה של משקל עד 73 ק"ג במסגרת משחקי האולימפיאדה בריו דה ז'נרו שבברזיל. אתמול נרשמו כמה אכזבות לחברי המשלחת הישראלית בג'ודו, כאשר גם גולן פולק הפסיד והודח בסבב הראשון מול היריב מזמביה, וגם גילי כהן הפסידה ליריבה ממאוריציוס. מוקי נחשב למתחרה חזק בנבחרת הישראלית והרבה תקוות תלויות בו. בהמשך היום במסגרת אירועי האולימפיאדה, יתחרה שחר צוברי בשיט גברים ומעין דוידוביץ' תתחרה בשיט נשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

12 אלף יחידות דיור חדשות ביבנה

כביש 431 יבנה פלמחים, יוני 2016. ראובן קסטרו
בטקס ייחתם הסכם הגג עם העירייה. יבנה/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים טקס הנחת אבן פינה ל-12 אלף יחידות דיור חדשות ביבנה. הטקס יתקיים בנוכחות שר האוצר משה כחלון, שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט וראש העיר צבי גוב ארי. בטקס ייחתם הסכם הגג עם העירייה לביצוע הבנייה של 12,700 היחידות החדשות.

שנתיים למותו של מנחם גולן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכה פרס ישראל לקולנוע, פרס אופיר על מפעל חיים ושמונה פרסי כינור דוד. גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום נציין שנתיים למותו של הבמאי והמפיק מנחם גולן. גולן הפיק יותר מ-200 סרטי קולנוע ישראליים ואמריקניים ואחראי לבימוי של 44 סרטים. הוא זכה בפרס ישראל לקולנוע, פרס אופיר על מפעל חיים ועוד שמונה פרסי כינור דוד. בין הסרטים המוכרים שבהם לקח חלק נמצאים "סלאח שבתי", "קזבלן", "לופו" ו"אסקימו לימון". הוא הלך לעולמו בגיל 85.

יום החתול הבינלאומי

גור חתולים חמוד עטוף במגבת. ShutterStock
אפשר לאמץ חתול או להתנדב בעמותה המסייעת לבעלי חיים/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים ברחבי העולם את יום החתול הבינלאומי, המוקדש לאחת מחיות המחמד הפופולריות בעולם. במסגרת היום מתקיימים אירועים שונים של עמותות בעלי חיים, שמטרתם להגדיל את אימוץ חתולי הרחוב. מי שלא רוצה לאמץ חתול, יכול לחגוג את יום החתול הבינלאומי בתרומה של מזון, שמיכות וצעצועים לעמותות השונות או להתנדב יום אחד בעמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully