וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב קצוות בצל הפרשיות

20.11.2000 / 13:32

בצילה של פרשת "בת הטובים" ושל המכות שקיבלו אוהדיה במשחק האליפות בעונה שעברה, חוזרת הפועל ת"א לשכונה. קשטן ואוחנה חייבים ניצחון

בהתאחדות לכדורגל ובבמשטרת ישראל סימנו כבר לפני זמן רב את המשחק הערב בין בני יהודה להפועל ת"א כמוקש. בפעם האחרונה בה ביקרו האדומים בשכונה הם ברחו מהמגרש, כשצבא כתום בעקבותיהם, במקום לצאת לסיבוב אליפות.

אוהדי הפועל חיכו כבר זמן רב לחזרה לאותו מקום וניצחון על בני יהודה הערב בדרבי התל -אביבי "הקטן", חשוב להם כמעט כמו הניצחון הגדול על מכבי. עם זאת, דומה שהאמוציות סביב המשחק פחתו במידת מה בשל פרשת "בת הטובים", אליה נקשרו כמה משחקני הפועל ת"א, המופיעים בנבחרת האולימפית.

בצילן של הפרשייה הטריה ושל זו מהעונה שעברה יעלו לדשא שתי קבוצות שחייבות להשיג ניצחון. מכבי חיפה פתחה פער של 9 נקודות על האלופה והיא חייבת להקטין אותו לשש, לקראת המפגש בין השתיים במחזור הבא. מהצד השני, בני יהודה, אחרי כל המחמאות על הסגנון, שוקעת אט אט בתחתית וכל משחק ביתי שלא מסתיים ב-3 נקודת בקופה, הוא כישלון. אוחנה וקשטן נוהגים להרעיף מחמאות זה על זה כל הזדמנות, הערב, הם ישמחו מאוד, זה בכשלונו של האחר.

שחקני וראשי הקבוצות פנו לקהל וקראו לו לבוא למגרש, אך להשאיר את זכרונות העונה שעברה ואת העצבים בבית.

בהפועל ת"א יאבד עמרי אפק את מקומו בהרכב ובמקומו יעלה אבי תקוה או דיאן רצ'וניצ'ה. ציקי קוטלר המפתיע יפתח כנראה שוב בעמדת המגן הימני.

ההרכב הצפוי:
שביט אלימלך
ציקי קוטלר, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי
דניס אונישנקו, אשטוואן פישונט, אבי תקווה (רצ'וניצ'ה), סלים טועמה
מילאן אוסטרץ, פיני בלילי

אלי אוחנה יצטרך להסתדר ללא פטר צ'סטיץ', מאריו קראלי וילקו ג'יורג'סקי, שייעדרו בשל פציעות והרחקות. עופר שיטרית יפתח כנראה על הספסל.

ההרכב הצפוי:
יניב והבה
ירון אביחיל, אהרון סיטון, מוטי אוחיון, שוקי נגר
דאבור רופניק, דודי ליברמן, חיים סילבס, יארי יבורניק
חזי שירזי, אסי בלדוט

המשחק (20:15) יועבר בשידור ישיר בערוץ 5.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully