וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לפיגוע בכפר דומא: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

31.7.2016 / 7:00

שני בקבוקי תבערה הושלכו לפני שנה לעבר בית משפחת דוואבשה והובילו למות ההורים עלי וריהאם ובנם הפעוט עלי. הבן אחמד נפצע קשה. ועידת מפלגת העבודה תדון בעניין דחיית מועד הפריימריז ועוד שלושה דברים שאתם צריכים לדעת היום

שנה לפיגוע בכפר דומא

בית משפחת דוואבשה, כפר דומא, יולי 2015. רויטרס
בית משפחת דוואבשה בכפר דומא לאחר שהוצת/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום לפני שנה הוצת בית משפחת דוואבשה בכפר הפלסטיני דומא שליד שכם. כחלק מפעולת טרור יהודי הושלכו לעבר הבית שני בקבוקי תבערה שהובילו לבעירתו. באותו הלילה נהרג הבן הפעוט של המשפחה, עלי דוואבשה בן השנה וחצי. יתר בני המשפחה, האב סעד, האם ריהאם ובנם בן הארבע אחמד פונו לבתי החולים. על קירות הבית רוססו משפטים בעברית בגנות הערבים. חודש לאחר הפיגוע מת סעד דוואבשה מפצעיו וחודשיים לאחר הפיגוע מתה גם ריהאם דוואבשה. אחמד שנפצע קשה עבר שיקום ושוחרר לאחרונה מבית החולים. כתבי אישום הוגשו נגד המעורבים בפיגוע.

ועידת מפלגת העבודה

ח"כ יצחק הרצוג, וועדת חוץ וביטחון, הכנסת. 18 ביולי 2016. נועם מושקוביץ
הכוונה לדחות את הפריימריז היא השנויה במחלוקת. הרצוג/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום תתקיים ועידת מפלגת העבודה שבה יצביעו על הצעתו של יצחק הרצוג לערוך בחירות לראשות המפלגה ביולי 2017. כ-2,300 צירים של הוועידה, הגוף העליון במפלגה, יגיעו לבית החייל בתל אביב כדי להצביע בעניין ההצעה, שכוללת לו"ז בחירות לשורה ארוכה של מוסדות ותפקידים במפלגה. ואולם, הכוונה לדחות את הפריימריז היא זו שמעוררת מחלוקת יותר מכולם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צעדה למען אלאור אזריה

אלאור אזריה, בית הדין הצבאי יפו. 26 ביולי 2016. ניב אהרונסון
"היום זה אלאור, מחר זה הילד שלכן". אזריה/ניב אהרונסון

אתם צריכים לדעת שהיום תצא צעדת הזדהות עם אלאור אזריה, החייל המואשם שירה למוות במחבל מנוטרל בזירת פיגוע בחברון. הצעדה המתקיימת תחת הכותרת "כולנו האימהות של אלאור", תצא מכיכר הבימה שבתל אביב לכיוון מתחם שרונה. בין הסיסמאות של מארגנות הצעדה נשמע: "היום זה אלאור, מחר זה הילד שלכן" ו"אנחנו לא רוצות שהילדים שלנו יהיו אלאור הבא". בשבוע שעבר סיים אזריה לתת את עדותו על האירועים במסגרת משפטו שמתנהל בבית הדין הצבאי ביפו.

כתב אישום נגד חשוד בתאונת פגע וברח בכביש 6

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד הסגיר את עצמו למשטרה אחרי כמה שעות. זירת התאונה בכביש 6/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום יוגש בבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד יוסף כהן בגין גרימת מוות ברשלנות, בגין מעורבותו בתאונת פגע וברח בכביש 6 במחלף חורשים במרץ האחרון. כהן חשוד כי דרס למוות את הילה נחמן מיכלי, שיצאה מרכבה בשול הדרך, ונמלט מהזירה. אחרי כמה שעות הסגיר את עצמו למשטרה. כהן, איש עסקים בן 61 מחדרה, בעלים של סוכנויות לייבוא רכבים, הכחיש את המיוחס לו. נחמן מיכלי, תושבת קריית טבעון, הותירה אחריה בעל, ילד בן ארבע ותאומים בני ארבעה חודשים.

פרס שרת התרבות לאומנים ותיקים

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג במליאת הכנסת. נועם מושקוביץ
"הכרת תודה לפועלם וליצירותיהם". רגב/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום תעניק שרת התרבות והספורט מירי רגב את פרס התרבות לאומנים ותיקים על שם אריק איינשטיין. מדובר בשנה השנייה שבה מוענק הפרס בשבעה תחומי אומנות שונים. 21 זוכים יתחלקו בפרס על סך יותר ממיליון שקלים. "פרס זה הוא הכרת תודה לפועלם וליצירותיהם של אלו שסללו את התרבות הישראלית", אמרה רגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully