וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: מפקד גדוד בצבא אסד נפצע מירי טיל של צה"ל

לפי הדיווח, המפקד נפצע אתמול בצהריים באזור קוניטרה. גורמי צבא סירבו להתייחס לפרסומים. ביומיים האחרונים התגברו חילופי האש בצד הסורי ברמת הגולן ובתגובה לכך הוקפצו כוחות חיל האוויר לקרבת הגבול

צילום: מאיר וקנין, עריכה: מתן חדד

(בווידאו: נערה נפצעה מיירוט כושל של מל"ט שחג מעל שמי רמת הגולן, לפני שבועיים וחצי)

הארגון הסורי לזכויות האדם דיווח היום (שישי), מפי מקורות שונים, כי מפקד של אחד הגדודים ב"פוג' הגולן", חלק מכוחות משטר אסד, נפצע אתמול בצהריים מפגיעת מטילים ששיגר לעברו כוח של צה"ל באזור קוניטרה. לפי כלי תקשורת שונים, מדובר במפקד מג'ד חימוד.

גורמי צבא סירבו להתייחס לפרסומים על אודות תקיפות ישראליות בשטח הסורי. ביומיים האחרונים התגברו חילופי האש בצד הסורי ברמת הגולן ליד גבול ישראל. בתגובה לכך הקפיץ צה"ל כוחות לאזור, וישנה פעילות ערה של כלי טיס של חיל האוויר בקרבת הגבול.

ביום שני האחרון אישר צה"ל כי חיל האוויר תקף בשטח סוריה בתגובה לירי ארטילרי שפגע בשטח פתוח בסמוך לגדר המערכת במרכז רמת הגולן. בצה"ל הסבירו כי מדובר בזליגת ירי ממלחמת האזרחים בסוריה. לפי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, שלא אומתו על ידי גורמים ישראליים, התקיפה הייתה של עמדות של צבא סוריה באזור קוניטרה. צבא סוריה אישר את הדיווח, ובהודעה שפרסם נאמר כי מל"ט ישראלי שיגר שני טילים לעבר "מבנה מגורים" בעיירה אל-בעת', מעוז משטר אסד באזור, וכי לא היו נפגעים.

תצפית קוניטרה, מרום גולן. פברואר 2016. שחף סופר, מערכת וואלה! NEWS
פעילות ערה של כלי טיס ישראליים. תצפית על קוניטרה/מערכת וואלה! NEWS, שחף סופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully