וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצתה למנוע מבעלה לטוס - והקפיצה את הכוננות בנמל התעופה בשוויץ

27.7.2016 / 20:35

תושבת אנסי שבצרפת שלא רצתה שבעלה יעלה על מטוס, התקשרה למכס ומסרה כי אדם עם פצצה נמצא בדרכו למקום. רק לאחר ששוטרים הגיעו לשטח, הקימו מחסומים וערכו בדיקות, הודתה כי בדתה את הסיפור

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

שיחת טלפון שהגיעה לרשויות המכס בנמל התעופה הבינלאומי של ז'נבה, הנפרס בין צרפת לשוויץ, ובה נמסר כי אדם הנושא פצצה יגיע למקום, הובילה לכוננות שיא ולתגבור האבטחה באזור. אלא ששעות לאחר מכן התברר – השיחה הגיעה מאישה שרק רצתה שבעלה לא יעלה על מטוס. "אתמול בערב אישה התקשרה למכס בנמל התעופה, ואמרה כי היום אדם הנושא פצצה יגיע למקום מהצד הצרפתי של הגבול", נמסר בהודעת התובע הכללי בעיר.

לפי ההודעה, האישה היא תושבת העיירה הצרפתית אנסי, הנמצאת כ-45 קילומטרים מז'נבה. "המשטרה המקומית פשטה על ביתה, והיא הודתה כי רק רצתה למנוע מבעלה לעזוב", נמסר. נגד האישה נפתחו הליכים פליליים בצרפת ובשוויץ.

עוד כתבות מהעולם:
"תורת המספרים": לא תאמינו כמה נשים יצביעו עבור הילרי קלינטון
250 אלף איש נצורים: צבא אסד קטע את הנתיב האחרון לחאלב
"רואים בישראל כאויב": חשש בצבא מצרים מההתקרבות לירושלים

כוננות בנמל התעופה הבינלאומי בז'נבה שבשווייץ בעקבות התרעת שווא על פצצה, יולי 2016. רויטרס
בידוק בטחוני בכניסה לנמל התעופה בז'נבה, היום/רויטרס

השיחה גרמה למשטרה בשוויץ ובצרפת להגביר את האבטחה בנמל התעופה: שוטרים חמושים בתתי-מקלע נפרסו סביב הנמל והקימו עמדות בדיקה בדרכי הגישה למקום. כמו כן, רוב הכניסות לנמל התעופה נסגרו, והנוסעים הובלו לכניסות בודדות שעליהם שמרו שוטרים חמושים שבדקו את דרכוניהם. "קיבלנו מידע שהיה מספיק רציני כדי לנקוט בצעדים ביטחוניים בנמל התעופה", מסרה דוברת המשטרה המקומית לפני שהתבררו נסיבות המקרה.

מדינות אירופה בכלל וצרפת בפרט נמצאות בכוננות שיא בעקבות שורה של פיגועי טרור ביבשת, שהאחרונה בהם אירעה אתמול במחוז נורמנדי, ובה שני מחבלים החזיקו בכמה בני ערובה ושיספו את גרונו של כומר בשנות ה-80 לחייו, לפני שחוסלו. היום הודיעה המשטרה בבוואריה שבגרמניה כי נטרלה מזוודה ובה כמה מכלי תרסיס, בסמוך למשרד הגירה בעיירה זירנדורף שליד נירנברג. כלי תקשורת מקומיים דיווחו על פיצוץ במקום, אך המשטרה הדגישה כי לא היה פיצוץ ולא הייתה סכנה לעוברי האורח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כוננות בנמל התעופה הבינלאומי בז'נבה שבשווייץ בעקבות התרעת שווא על פצצה, יולי 2016. רויטרס
מחסומים שהוקמו בכניסה לנמל התעופה, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully