וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה מרגיש לצאת עם אחות שיש לה תאומה זהה? גברים בווידוי חושפני

5.8.2016 / 23:46

"התאהבתי באחותה התאומה של ידידה טובה שלי. לידידה שלי מעולם לא נמשכתי". בני זוג מספרים איך זה מרגיש לצאת עם אדם שיש לו אח תאום זהה - וכמה מהסיפורים שלהם יפתיעו אתכם מאוד

אנס ולוסי, התאומות המנותחות הזהות בעולם עונות על שאלות/ANNA AND LUCY - Youtube

בסרטון – תכנית האירוח של התאומות שחולקות בן זוג

איך זה לצאת עם אישה שיש לה אחות תאומה זהה? מה הסבירות לפתח רגשות לשתיהן? איך מתמודדים עם המשיכה לאחות? והאם גם אחרי שנים ארוכות של זוגיות יש סיכוי להתבלבל? שאלות אלו ואחרות - המופנות כמובן גם למין הנשי - עלו בדיון מעניין שפורסם ב-Reddit המזמין אנשים שיצאו, הכירו או חיים לצד תאומים זהים - לבוא ולספר את הסיפור האישי שלהם ולתת לנו טעימה לחיים עם תאומים.

בדיון, שזכה לכמעט 2,000 תגובות, פורסמו כמה סיפורים אישיים מפתיעים ומרגשים ששווים התייחסות. אחד מהמגיבים הודה שעל אף שהכיר היטב את האקסית שלו ואת אחותה התאומה הזהה - וידע להבחין ביניהן בקלות - הוא טעה לא פעם בזיהוי, "יצאתי עם תאומה זהה במשך שנתיים. אתה מהר מאוד מצליח להבדיל ביניהן", כתב המשתמש Doherty5073, "זה לא פשוט רק אם אתה בא אל אחת מהן מאחור כשהיא עושה כלים - ואז מגלה שאתה מחבק את האחות הלא נכונה. זה קרה לי. הן המשיכו לצחוק על זה במשך שנים".

אחיות תאומות. ShutterStock
איך זה לצאת עם תאומה זהה?/ShutterStock

ווידו מפתיע הגיע מהמשתמש The_authority_ishere שהתאהב באחותה התאומה הזהה של ידידה שלו - בזמן שאל הידידה שלו, כך הוא טוען, מעולם לא נמשך. הוא כתב: "נישאתי לתאומה. האמת שהייתי הידיד הטוב ביותר של אחותה עד שנדלקתי עליה. אני זוכר שאמרתי לכולם כמה חמודה אחותה התאומה של ידידה שלי וכולם צחקו עליי. זה היה מוזר כי עם הידידה שלי הקשר היה אפלטוני לחלוטין. בכלל לא נמשכתי אליה".

Yankeeairpirate טוען שמעולם לא התבלבל בין אשתו לאחותה התאומה. "אני נשוי לתאומה. זה מוזר לי שאנשים מתבלבלים ביניהן, כי אני מכיר את אשתי כל כך טוב", הוא מספר, "רק פעם אחת התבלבלתי ביניהן וזה לא נחשב כי זה היה בשיחה בטלפון. קראתי לאחותה "מאמי" והיא צחקה עליי".

המשתמשת orilly תומכת בדעה שקל להבחין בין תאומים אם מכירים אותם מספיק טוב, "יצאתי עם תאום זהה למשך כמה שנים ומעולם לא נמשכתי לאחיו. כשהתאהבתי בו, הם נראו לי שונים לגמרי - למרות שכשרק נפגשנו לא הצלחתי להבדיל ביניהם. עכשיו, כשאני נתקלת באחד מהם ברחוב, אני לא מצליחה לזהות יותר מי זה מי". לאחת אחרת, בשם littlespoon, גם קל מאוד להבחין - אבל מסיבה אחרת לגמרי. היא כתבה: "לחבר שלי מזה 3 שנים יש תאום זהה, אבל אח שלו הוא סוג של אידיוט אז זה הופך את עניין הזיהוי לפשוט יותר".

עוד באותו נושא

להיט רשת: תמונת המעצר של תאומות שהציעו סקס

לכתבה המלאה
תאומים זהים. ShutterStock
כשאת במערכת יחסים איתו - קל יותר לזהות/ShutterStock

משתמש אחר עבר חוויה שהשאירה אותו מצולק לכל החיים (טוב, אנחנו קצת מגזימים) עם אבא שלו. Jl330 כתב: "לאבא שלי יש תאום זהה. בדרך כלל, גם אצל תאומים זהים, אתה יכול להבחין בהבדל אם אתה מכיר אותם מספיק, אבל אבא שלי ואחיו התאום הם ממש זהים (ההבדל היחיד הוא שאבא שלי מקריח טיפה יותר מאחיו). הם מסוג התאומים שהיו ניגשים למבחנים אחד של השני בבית הספר, ואפילו עכשיו הם אוהבים להתאים לבוש כשהם מסתובבים יחד רק כדי לעבוד על אנשים אחרים". הוא חותך לעניין: "בכל אופן, כשהייתי קטן, הם נהגו לשחק במשחק שבו הם ישבו זה ליד זה ובחנו אותי מי מהשניים הוא אבא שלי. מעולם לא הצלחתי להבחין ביניהם ובכיתי בגלל זה. עכשיו אני בן 20 ואני עדיין מתבלבל ביניהם. זה מתסכל".

לעוד סיפורים אישיים מרגשים אתם מוזמנים להיכנס לפוסט בלחיצה כאן.

תאומות זהות. ShutterStock
חיבק את האחות הלא נכונה/ShutterStock

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • תאומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully