וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים ושלושה לילות ואין זכר לזוג דאגלס

20.11.2000 / 11:47

מאז החליפו נדרים במוצאי שבת לא יצא הזוג מפתח הסוויטה; באולם המפואר של מלון פלזה בניו יורק עדיין עמלים על פירוק התפאורה הגרנדיוזית; בין המוזמנים נצפה מזכ"ל האו"ם, קופי ענאן, מפזז לו ברחבת הריקודים; הזוג השקיע כ-1.7 מיליון דולר על החתונה


הזוג ההוליוודי הטרי מייקל דאגלס וקתרין זטה ג'ונס עסוקים מאוד מאז החליפו נדרים במוצאי שבת. כל כך עסוקים שהם מסתגרים בסוויטה שלהם במלון פלזה בניו יורק ולא יוצאים ממנה.

עובדי המלון אמרו כי השניים יעזבו את המקום רק היום. גם האורחים שהוזמנו לחתונה לא מיהרו לעזוב את המלון וניצלו עד תום את 130 החדרים שנשכרו עבורם.

באולם הריקודים המפואר של המלון בו נערך הטקס, עדיין עמלים על פירוק התפאורה הגרנדיוזית שעוצבה במיוחד לרגל האירוע, שכללה בין השאר נברשות מזהב שבהן נשזרו ורדים בצבעי ורוד ואפרסק.

דאגלס, בן 56, וגונס, בת 31, השקיעו כ-1.7 מיליון דולר בחתונתם. רק השמלה של ג'ונס מוערכת בשווי של 150 אלף דולר. מעצב השמלה הוא דיוויד עמנואל, מי שעיצב בזמנו את שמלת החתונה של הנסיכה דיאנה.

רשימת המוזמנים היתה מאוד אקסקלוסיבית וכללה בין השאר את השחקנים גולדי הון, שון קונרי, דני דה ויטו מזכ"ל האו"ם, קופי ענאן ומפורסמים אחרים. כמובן שגם בנם בן השלושה חודשים של הזוג, דילן, לא החמיץ את האירוע, וצפה בו מזרועות סבתו. בנו הגדול של החתן, קמרון בן ה-21, נבחר לתפקיד השושבין.

הזוג לא התחשב באורחות שהגיעו עם שמלות ערב קטנות וצמודות והכין לבאים ארוחה שכללה שבע מנות. האורחים סעדו את לבם עם מרק צדפות, שהוטס במיוחד מבריטניה, כבד אווז, לובסטר, טלה וולשי צלוי ושאר מטעמים.

מאות מעריצים וצלמי עיתונות התאספו סביב המלון רק כדי לראות את הצלם של המגזין או.קי!, שחתם בלעדיות על צילום תמונות החתונה בעבור סכום סמלי של מיליון וחצי דולר, נכנס למלון. לפי ההסכם התמונות לא יתפרסמו בתקופה הקרובה.

הזוג המלכותי, החוגג במשותף יום הולדת בתאריך ה-25 בספטמבר, הכיר בפסטיבל סרטים בצרפת באוגוסט 1998. השמועה אומרת כי המשפט הראשון בו בחר דאגלס להתחיל עם ג'ונס היה: "אני רוצה להיות אבי ילדיך". מסתבר שזה מה שעשה לה את זה - במרץ 1999 הם החלו לצאת ואחרי אין סוף שמועות על חתונה מתקרבת, הציע דגלאס לקתרין נישואים בערב המילניום.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully