וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מטפל שחור במיאמי מרים את ידיו - ונורה בידי שוטר

צ'ארלס קינזי תועד כשהוא יושב לצד צעיר אוטיסט ששיחק לדבריו עם מכונית צעצוע. הוא סיפר כי על אף שנשכב ולא זז, הוא נורה. "וואו, טעיתי", סיפר. הרשויות בפלורידה פתחו בחקירה

צילום: רויטרס

מטפל שחור נורה בידי שוטר במיאמי על אף שהניף את ידיו באוויר תוך כדי שכיבה - כך עולה מתיעוד האירוע שהתרחש ביום שני ושוחרר לתקשורת בידי עורך דינו של הנפגע, צ'ארלס קינזי, שמאושפז בבית חולים לאחר פגיעה ברגלו. זאת ברקע המתיחות המתמשכת בין המשטרה לבין האוכלוסייה השחורה ברחבי ארצות הברית, שבמהלכה נרצחו שמונה שוטרים בידי אזרחים שחורים לצד מותם של שני אזרחים שחורים לא חמושים ביד שוטרים. הרשויות בפלורידה מסרו כי הנושא נמצא בחקירה.

"כל מה שיש לו זאת משאית מצעצוע", נשמע קינזי צועק. "אני מטפל בקבוצה ביתית". הוא סיפר כי הוא ניסע לשכנע את השוטר שלא לפגוע במטופל שלו, צעיר בן 23 הסובל מאוטיזם שישב על הקרקע לצדו. "יותר חששתי לו מאשר לי", סיפר לרשת WSVN-TV המקומית. "חשבתי שכל עוד אני מרים את ידיי, הם לא ירו בי. וואו, טעיתי".

מטפל שחור ולא חמוש במיאמי הרים את ידיו – ונורה בידי שוטר. ספק 500
"יותר חששתי לו מאשר לי". קינזי מרים ידיים בטרם נורה/ספק 500

מפקד משטרת מיאמי צפון, גרי איגן, סיפר כי שוטרים הוזעקו לאזור בעקבות שיחה שדיווחה על אדם חמוש שמאיים להתאבד. "השוטרים הגיעו לזירה כשהם סבורים שיש איום. היו לנו עדי ראייה שסיפרו כי היה שם אקדח. הייתה שיחת חירום עם אותו מידע", סיפר המפכ"ל לכתבים. "עם זאת, אני רוצה להבהיר, לא נמצא שום אקדח".

קינזי סיפר כי המטופל שלו החזיק במשאית צעצוע ולא בכלי נשק. לדבריו, הוא ניסה להסביר זאת לשוטרים ואז ביקש מהמטופל לשכב ולא לזוז. באחד הסרטונים ששוחררו נראה המטופל כשהוא מתנועע מצד לצד ואילו קינזי מפציר בו שלא לזוז. בסרטון אחר נראית הזירה מזווית אחרת ובמהלכה שוכב המטפל על בטנו כשהוא אזוק. טרם התפרסם קטע המתעד את הירי עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully