וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: זו צורת הגוף האידיאלית שיכולה לשרוד תאונת דרכים

21.7.2016 / 14:20

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

עיבוד תמונה

הותר לפרסום: ישי שליסל, שהורשע ברצח הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים בשנה שעברה, תכנן לפגוע בצועדים גם במצעד השנה, ועשה זאת באמצעות שיחות טלפון לאחיו, מיכאל. שליסל ואחיו נעצרו ביממה האחרונה, ומעצרו של מיכאל הוארך עד מחר.

שר הביטחון ליברמן נפגש היום עם מפקד גלי צה"ל ירון דקל. בפגישה אמר ליברמן כי "מחמוד דרוויש אינו יכול להיות חלק מהנרטיב של הישראליות. לפי אותו היגיון ניתן גם לשבח בשידור את האיכות הספרותית של 'מיין קאמפף'".

התביעה בדרום אפריקה הודיעה היום כי תערער על גזר הדין של אצן העבר אוסקר פיסטוריוס, שנשפט לשש שנות מאסר בגין רצח בת זוגו. התביעה כינתה את העונש "ותרני להחריד".

הכירו את גרהאם: התוספת האחרונה לקמפיין הבטיחות בדרכים שעלה בוויקטוריה אוסטרליה. גופו של גרהאם הוא הגוף האידיאלי שאדם צריך כדי לשרוד תאונת דרכים. הוא פוסל כך שראשו יהיה בגודל של קסדה, אין לו עמוד שדרה או צוואר שיכולים להיפגע וצלעותיו תוכננו כך שיוכלו לספוג פגיעה חזקה. קצת חומר למחשבה בפעם הבאה שאתם על הכביש.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה ותחול ירידה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully