וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב לוינשטיין, אני סוטה גאה

18.7.2016 / 14:01

אני סוטה כי אני מעדיף ללכת לישון מחובק בלילה עם גבר ולא עם אשה, כי כך ברא אותי האל. אני גם סוטה שמתנדב לעזור לסוטים אחרים, כלומר נערים שהבינו שהם נמשכים לבני מינם. נגד הנערים האלה, שבקרוב יעלו על מדי צה"ל ויגנו עליך, אתה מסית

ספק 500

קוראים לי אדם סרור ואני סוטה. אני סוטה כי אני אוהב גברים. פשוט ככה. אני סוטה כי אני מעדיף ללכת לישון מחובק בלילה עם גבר ולא עם אשה, כי מה לעשות – ככה ברא אותי האל. כן, אני יודע, זו מחלה קשה, חשוכה, זו מחלה שאי אפשר להחלים ממנה, ולא משנה כמה טיפולי המרה אני אעשה, אבל היי, לפחות אני חי עם המחלה שלי בשלום ואהבה. אני מחבק אותה כל יום וכל שעה ומודה לה שהיא קיימת בגוף שלי, שהיא זורמת בדם שלי. אני מודה לאלוהים, שאני כל כך מאמין בו, שברא אותי כמו שאני. ומה איתך, הרבה יגאל וינשטיין? אתה חי בשלום עם המחלה החשוכה והדוחה שלך, ההומופוביה?

הרב יגאל לוינשטיין על הקהילה הגאה: "סוטים, איבדו את הנורמליות של החיים". ספק 500
הרב לוינשטיין, יש לי חדשות בשבילך – הסוטה היחיד פה הוא אתה/ספק 500

קוראים לי אדם סרור ואני סוטה, אבל אני סוטה שאוהב גם להתנדב לעזור לאחרים. כלומר, לסוטים אחרים. במקרה שלי מדובר בסוטים בני 14-18 שמגיעים מדי שבוע לארגון איגי כדי לקבל תמיכה ואוזן קשבת. כן, אותם סוטים הם כאלו שסביר להניח שלא ממש התנסו בסקס או במגע מיני כזה או אחר, אבל הם סוטים. למה? כי הם בסך הכל הבינו שהם נמשכים לבני מינם. פשוט ככה. הם נהנים יותר ללכת לסרט עם בחור ולא עם בחורה, הם נהנים לאכול ביחד גלידה, הם נהנים לנהל שיחות על החיים ועל איך יקבלו אותם במשפחה. כי בכל זאת, כבוד הרב המכובד טען שהם סוטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הפגנה נגד ביטול מצעד הגאווה, עיריית באר שבע. יולי 2016. שי מכלוף
מחאה על ביטול מצעד הגאווה בבאר שבע/שי מכלוף

אז הרב יגאל לוינשטיין, יש לי חדשות בשבילך – הסוטה היחיד פה הוא אתה. אתה ושכמוך. סוטה שלא מסוגל לקבל את האחר. סוטה שלא מסוגל להכיל את השונה. פשוט סוטה. אתה סוטה מהתורה שלך. אתה סוטה מדרך הארץ שלימדו אותך מורייך ורבנייך. אתה סוטה מהחוק במדינת ישראל. אתה סוטה מהצביון של המדינה שבה אתה חי. אתה פשוט סוטה. ולא רק סוטה אלא גם מסית.

אתה שמסית ציבור שלם, שהשם יודע למה הוא הולך אחריך כמו עדר. אתה המסית שלא חושש לרגע שדבריך יגיעו לאוזניהם של אנשים לא שפויים ולא בריאים בנפשם שיקומו מחר וייקחו חיים של אנשים חפים מפשע, שרק רצו לצאת ולמחות על קבלת זכויות שוות, שירצחו בדם קר בני נוער שבסך הכל רוצים לצעוד כדי שמחר הם יקבלו זכויות שוות במדינה שבצבאה הם ישרתו עוד מספר שנים. הרב לוינשטיין, האם אתה רוצה שדמו של הנרצח הבא במצעד הגאווה יהיה על ידיך?

אדם סרור הוא עורך וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully