וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה בייביסיטר לחתול שלה ותפסה אותו עושה סקס על הספה

25.7.2016 / 6:08

אישה שנסעה לכמה ימים החליטה להשקיע בחתול שלה ושילמה לשומר חתולים מקצועי שידאג להאכיל את בעל החיים האהוב שלה. היא לא ציפתה שהוא יהפוך את הבית שלה למקום למפגשים מיניים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הזמינה בייביסיטר לחתול שלה ותפסה אותו עושה סקס על הספה/pix11

כשאודרי יאנג נסעה למספר ימים היא השאירה את חתולה האהוב עם שומר חתולים מקצועי, אך בכל זאת דאגה להציץ במצלמות הביתיות שהשתילה בביתה. היא נחרדה לגלות שהבייביסיטר המהולל פחות עסוק בללטף את חיית המחמד ויותר מרוכז בלעשות אהבה על ספת הסלון.

יאנג שהתה 19 ימים באוסטרליה כשקיבלה התרעה כי מישהו ביקר בדירתה שבניו יורק, ארצות הברית. כשנכנסה למייל שלה היא גילתה מספר תמונות המתעדות את הבייביסיטר משתעשע עם גברת בביתה, ללא בגדים.

אהמט אוזטורק, הבייביסיטר שהקים חברה למכירת שירותיו כמטפל חיות, היה אמור לבקר בדירתה של יאנג בכל יום למשך חצי שעה בשלוש אחר הצהריים. עם זאת הוא נצפה במקום שש שעות מאוחר יותר כשהוא אינו לבדו.

הבייביסטר של החתול עשה סקס בבית. pix11, צילום מסך
לא נראה שהעניינים הלוהטים מפריעים לחתול./צילום מסך, pix11

יאנג ההמומה נאלצה לצפות בבייביסיטר מתגפף עם אהובתו ואף משכיב אותה על השטיח בעוד הם מצחקקים ונהנים. היא סיפרה: "התעצבנתי. שלחתי לו הודעה 'מה אתה עושה בבית שלי בשעה כזאת עם בחורה?', הוא לא הגיב".

אודרי נאלצה לצפות בזוג המאוהב הולך לחדר צדדי בביתה שם ניתן לדמיין מה היה מהלך האירועים. החתול, אם התעניינתם, הגיב באדישות יחסית לאירוע. יאנג התקשרה לחברתה כדי שתבדוק מה קורה אצלה בדירה.

"כשפתחתי את הדלת אהמט עמד ממש לפני, כנראה שמע אותי כשהתעסקתי עם המנעול", סיפרה החברה אלישה מרשל. "אמרתי לו שראו אותו כל הזמן ושיעיף מהחדר את החברה החצי עירומה שלו". הוא ענה: "לא תכננתי את זה פשוט הייתי עם אישה שאוהבת חתולים... אני מתנצל מעומק ליבי, לא עשיתי את זה מעולם לפני כן".

עוד באותו נושא

סקס און דה ביץ': זוג נתפס מקיים יחסי מין על החוף - לעיני תיירים המומים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully