וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הפיגוע בניס: "המחבל ביקר בטיילת פעמיים לפני המתקפה"

גורם במשטרה מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי מוחמד אל-חווייג', שדרס למוות 84 אנשים, סייר במקום לפני הפיגוע. מכרים שלו סיפרו כי פנה לאחרונה ל"אסלאם הקיצוני". גבר ואישה נוספים נעצרו בחשד למעורבות. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן צילום: רוייטרס, אבי אשכנזי באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

משטרת צרפת עצרה היום (ראשון) שני חשודים נוספים - גבר ואישה - במעורבות בפיגוע הדריסה בניס כחלק מהמשך חקירת המניעים וההכנות של אזרח תוניסיה ששעט עם משאית לעבר אלפים שחגגו את יום הבסטיליה בעיר. ארבעה חשודים נוספים עדיין מוחזקים במעצר ורעייתו לשעבר של המחבל שוחררו לאחר יומיים של חקירות. אחד העצורים הוא צעיר בן 22, החשוד בכך שהעניק תמיכה לוגיסטית למחבל, אולם עורך דינו טוען כי הם מכירים רק כמה חודשים בודדים וכי אין ראיות מוצקות נגדו.

בפיגוע נהרגו 84 בני אדם ועוד מאות אחרים אושפזו. עוד 85 איש עדיין מאושפזים, בהם 18 במצב אנוש. גורם המעורה בפרטי החקירה מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי מוחמד אל-חווייג' בוהלאל ביקר פעמיים בטיילת בעיר שבריברייה הצרפתית עם המשאית ששכר, ביומיים שקדמו למתקפה שעליה קיבל דאעש אחריות. עם זאת, בשלב זה לא ברור אם רק פעל בהשארת הארגון הקיצוני או מטעמם.

אנדרטת מאולתרות בניס – אחרי פיגוע הדריסה. AP
זרים שהונחו בניס לזכר קרובנות הפיגוע, אתמול/AP

חלק מבני משפחתו וחבריו של המחבל, שנורה למוות בידי כוחות הביטחון בניס, תיארו אותו כמי שנהג לעשן סמים לשתות אלכוהול וכמי שלא הלך מעולם למסגד. מנגד, גורם אחר במשטרה אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי אחרים שתושאלו מסרו כי לאחרונה הוא "פנה לאסלאם הקיצוני".

שר הפנים ברנר קזנוב אמר אתמול כי כנראה שבוהלאל, שלא היה מוכר לסוכנויות המודיעין, עבר הקצנה מהירה. המחבל נעצר בעבר על ידי המשטרה על עבירות תנועה ואלימות. עוד עולה מהחקירה כי החשוד שכר את המשאית וביצע סיור מקדים. הוא אף קרא לאזרחים "פטריוטים" להגייס לצבא.

בעקבות הפיגוע בניס, שהייתה מתקפת הטרור הקטלנית השלישית שפוקדת את צרפת בשנה וחצי, ספגה הממשלה בפריז ביקורת נוקבת על חוסר הצלחתה לעצור את הפיגועים. נשיא צרפת פרנסואה הולנד הורה על הארכת מצב החירום לאחר הפיגוע בניס, על אף שבאותו היום הודיע כי הוא לא יימשך מעבר לחודש הזה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניס – בסוף השבוע שאחרי פיגוע הדריסה. AP
אנדרטה לזכר הנספים בניס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully