וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רק אחוז מההורים חושב שילדיו התנסו באקסטזי

22.10.2002 / 18:39

כך עולה מסקר שערך ארגון נגד סמים; בשנה שעברה דיווחו 12% מהנוער כי התנסו בסם; כ-8.1 מיליון נערים, דיווחו על התנסות בהרואין, קוקאין ואל.אס.די; וושינגטון: לאסור מסיבות טראנס

בעוד שהשימוש בסם מסוג אקסטזי הולך ותופס תאוצה אצל בני נוער בארה"ב - ההורים מסרבים להאמין שצאצאיהם התנסו בו. ליתר דיוק, רק אחוז אחד מכלל ההורים האמריקאים חושד כי ילדו התנסה באקסטזי. נתונים אלה פורסמו בדו"ח השנתי של הארגון "אמריקה נקיה מסמים".

עוד עולה מהדו"ח, כי בעוד ש-92 אחוזים מההורים מודעים לשימוש בסמים, כמחציתם לא יזהו את השפעתם על ילדיהם. נשיא הארגון, סטיבן פסירב, אמר לעיתון "ניו יורק ניוזדיי" כי "הבעיה עם חוסר המודעות של ההורים לשימוש בסמים, היא שרוב הילדים לא למדים בבית על הסיכונים שבסמים, ולכן הם מנסים אותם". פסירב הוסיף, כי "מיליוני הורים באמת אינם מאמינים כי ילדיהם מתנסים באקסטזי".

מחקר קודם של הארגון העלה כי 12 אחוזים מהנערים התנסו באקסטזי בשנת 2001 - כ-8.1 מיליון נערים, לעומת 6.5 מיליון נערים בשנת 2000. אחוז דומה של נערים התנסו בסמים מסוג קוקאין, קראק, הרואין ואל.אס.די. בשבוע שעבר הצהירו מחוקקים בוושינגטון, כי ברצונם לעצור מארגני מסיבות טראנס כדי למנוע עלייה בשימוש באקסטזי, הרווחת מאוד במסיבות אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully