וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "בת הטובים": דן חי מול ההתאחדות

20.11.2000 / 8:24

מודיעין אזרחי החל אתמול בחקירת שחקני הנבחרת האולימפית ומצעד הנחקרים יימשך היום ומחר. עו"ד דן חי מנסה להטיל את האחריות על האירוע על ההתאחדות לכדורגל

פרשת "בת הטובים" הולכת וצוברת תאוצה, על פי המסתמן שבעת השחקנים הגיעו ממכבי ת"א, הפועל ת"א ומכבי נתניה, אך לפחות בינתיים, השחקנים העיקריים בהתנהלות הפרשה הם מודיעין אזרחי מצד אחד ועו"ד דן חי מן הצד השני.

ברשימת הנחקרים אמש:

מנהל הנבחרת האולימפית, אלי רוזן, שהבהיר כי השחקנים קיבלו תדרוך נהלים מלא, בכתב ובעל פה. רוזן מסתמן כשעיר לעזאזל בפרשה ויהיה כנראה הראשון לאבד את מקום עבודתו.

מוני שיקלי, שוערה המחליף של בני יהודה, שאינו נמנה על סגל הנבחרת, והיה כנראה זה שהביא עמו את הצעירה למלון בכפר המכבייה. שיקלי כצפוי, סירב להתייחס לפרשה ואמר שמדובר בחייו הפרטיים.

טל חן, קפטן הנבחרת ובלמה של מכבי נתניה, שלא נכלל בסגל המשחק בשל כרטיסים צהובים, נחקר ארוכות, אך לא היה מוכן לנדב פרטים.

3 שחקני מכבי ת"א: ברוך דגו, מני לוי ורוני גפני, נחקרו גם הם זמן רב, אך מלבד דוד תשובה (סוכנו ומקורבו של דגו), איש לא היה מוכן להתייחס. תשובה ל"מעריב": "אני שמח שברוך סיים עם החקירה. אני מאמין במאה אחוז בחפותו".

השחקנים המעורבים ואלו שאינם מעורבים שומרים כאמור על שתיקה מלאה ומי שעושה עבורה את הדיבורים הוא עורך הדין דן חי, שאמר ל"מעריב": "זה חמור מאוד שעוד לא הושלמה החקירה וכבר יו"ר ההתאחדות מפזר את הנבחרת וכבר אנחנו שומעים הכרזות על עונשי הרחקה ל-5 שנים. אני מכיר את השיטות האלה של גברי לוי... המטרה היא להפחיד והוא חושב שמישהו יבהל".

חי הזדרז כמובן גם להטיל את האחרוית לעברה של ההתאחדות לכדורגל: "מעניין מדוע זה קורה בהתאחדות לכדורגל ולא קורה בקבוצות ובענפים אחרים. לדעתי לא נעשה מספיק אחרי הפרשה הקודמת והסתפקות בחלוקת דפים זה לא דבר רציני".

אם לקרוא בין שורות דבריו של עורך הדין המנוסה, אפשר להבין שקו ההגנה יהיה עיסוק בשאלת האחריות (מדובר הרי בנערים רכים ותמימים) ובניסיון להמתקת העונש, כשברור שהפרכת האירוע לא עומדת על הפרק.

היום ייחקרו שחקני מכבי נתניה: לירון וילנר, קלימי סבן וישראל זוויטי ושני שחקני מכבי פ"ת: כפיר פרטיאלי ותומר בן-יוסף.

שחקני הפועל ת"א: סלים טועמה, עמרי אפק ופיני בלילי ייחקרו רק מחר, בשל משחק קבוצתם הערב מול בני יהודה.

בעלי הקבוצות נמנעו עד כה מהתערבות בפרשה, אך ידוע כי הם פועלים במרץ נגד הטלת עונש הכולל הרחקה ממשחקי ליגה, שיפגע קשות במועדונים. כמו כן נודע כי ראשי הפועל ומכבי ת"א נועדו ביניהם בניסיון ליישר קו בפעולה מול ההתאחדות ומול השחקנים המעורבים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully