וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה הילדה בת הארבע שנמחצה על ידי טרקטור בחשמונאים

הדס לוי נפצעה אנוש בתאונה ופונתה לבית החולים תל השומר, שם נקבע מותה. בתאונה נהרגה גם חברתה של האם, חנה גאולה דוויק. מתחילת החודש נהרגו 19 בני אדם בתאונות, 14 מהם תוך שישה ימים

צילום: יותם רונן, עריכה: אוהד פיטר

הדס לוי בת הארבע, הילדה שנפצעה ביום שלישי האחרון באורח אנוש כשטרקטור נפל עליה ממשאית בכניסה ליישוב חשמונאים, מתה הבוקר (שישי) מפצעיה בבית החולים שיבא שבתל השומר. בתאונה נהרגה גם חברתה של אמה, חנה גאולה דוויק, שפונתה במצב קשה ולאחר מכן מתה מפצעיה בבית החולים.

לוי הובאה למנוחות בבית העלמין בראש העין, עיר מגוריה של אמה, אבישג, בנוכחות עשרות בני אדם. "רק ביום שישי היית אצלנו, איך איבדנו אותך? לא הספקתי להיפרד", מיררה בבכי סבתא רבה של לוי, יונה לוי, בכניסה לבית העלמין, "כל כך קטנה. רק לפני שבועיים חגגנו שבת חתן לדוד שלך והיינו כולנו ביחד, אלוהים אם כבר נתת לה ימים, למה לא נתת לה חיים?".

לוי ודוויק נלכדו מתחת לטרקטור וחולצו בידי כוחות כיבוי אש מתחנת מתתיהו הסמוכה. חקירה ראשונית של התאונה העלתה כי נהג המשאית שהובילה את הטרקטור נסע במהירות גבוהה שלא התאימה לתנאי הדרך וכתוצאה מכך התהפך הכלי ונפל אל הכביש. הנהג עוכב לחקירה בידי שוטרי משטרת מחוז ש"י.

לקריאה נוספת:
"יולי השחור": 14 הרוגים בתאונות דרכים – בשישה ימים
סבתה של הילדה שנפצעה אנוש מנפילת טרקטור: "תתפללו לרפואתה"
נהג המשאית נסע במהירות גבוהה - הטרקטור מחץ שתי הולכות רגל

טרקטור נפל ממשאית בצומת חשמונאים, סמוך למודיעין עילית. 12 ביולי 2016. מגד גוזני
בני משפחה סיפרו שהנהג נסע בצורה פראית. זירת התאונה, יום שלישי/מגד גוזני

אמה של לוי, אבישג, היא חברתה של דוויק, וגם היא נפצעה בתאונה באורח קל. בני המשפחה סיפרו שנהג המשאית נסע בצורה פראית, ולדברי האם, כמה דקות לפני האירוע אמרה לאנשים שהיו במקום כי הנהג נוסע בצורה לא בטיחותית וכי צריך להוריד אותו מהכביש.

מתחילת חודש יולי נהרגו בתאונות דרכים 19 בני אדם – 14 מהם בששת הימים האחרונים. "מדובר באחד החודשים הקטלניים ביותר שידענו, כשמתחילת החודש נהרגו 19 בני אדם, עלייה של כ-30% ביחס לשנה שעברה", אומרים גורמים באגף התנועה, שמכנים את החודש "יולי השחור". לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו 191 בני אדם בתאונות דרכים. במשטרה מייחסים את מרבית התאונות לגורם האנושי, אך מוסיפים כי "חודשי הקיץ מועדים לפורענות".

(עדכון ראשון: 8:53)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טרקטור נפל ממשאית בצומת חשמונאים, סמוך למודיעין עילית. 12 ביולי 2016. מגד גוזני
"עלייה של כ-30% במספר ההרוגים בתאונות דרכים ביחס לשנה שעברה"/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully