וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשוד אוספים את הילד: מה עשה ילד בן 6 בזירות פשע?

11.7.2016 / 12:34

תושבת תל אביב חשודה שיחד עם שניים נוספים שדדה עובדים זרים בדרום העיר, כאשר בחלק מהמקרים בנה הקטן המתין ברכב סמוך וצפה במתרחש. המעצר התאפשר לאחר התחזות לא מוצלחת של אחד החשודים לשוטר

אולם בית משפט השלום, תל אביב. ראובן קסטרו
הוארך מעצרם של האם ושני שותפיה. בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

בדרך לשוד לוקחים את הילד: החופש הגדול מביא עמו לא מעט תעסוקה ודאגה להורים, שצריכים להעסיק את הילדים בימי החופש. הורים שלוקחים את ילדיהם לעבודה בימי החופשה הפכו לעניין שבשגרה, אבל לפי החשד תושבת תל אביב הרחיקה לכת כשלקחה את בנה בן השש לפעילות מסוג פחות שגרתי.

האם נעצרה יחד עם שני חשודים נוספים, גבר ואישה, בחשד שיחד שדדו עובדים זרים בשכונת פלורנטין ובמתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. בשני מקרים הצטרף לשוד בנה בן השש שישב ברכב וצפה במתרחש.

חוקרי מרחב יפתח עצרו את החשודים לאחר שנתין זר מהודו התלונן שאדם, שהתחזה לשוטר, נכנס לביתו והחל לעשות חיפוש אחר סמים. בשלב מסוים חשד הקורבן כי לא מדובר בשוטר, ואז נטל סכין והבריח את החשוד, שהספיק לגנוב טלפון סלולרי. השוטרים ביצעו איכון שבעזרתו איתרו את הטלפון בביתו של החשוד, והוא נעצר יחד עם אשתו וחשודה נוספת. מעצרם הוארך בבית משפט השלום בתל אביב על ידי השופטת רונית פוזנסקי כץ.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד
  • גניבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully