וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכוי של אחד למיליון? צילם בסנאפצ'ט ותיעד את עצמו חוטף מכת ברק

16.7.2016 / 0:26

זה לא אפקט חדש של סנאפצ'ט: אדם שצילם באפליקציה את מזג האוויר הסוער בזמן שנהג ברכב - הצליח לתפוס בדיוק את הרגע שבו הברק פגע בו. צפו בתיעוד הסופר מלחיץ הזה

תיעוד נדיר של הרגע בו אדם נפגע מברק/YOUTUBE

אם הסיכוי להיפגע ממכת ברק עומד על כ-1 ל-960 אלף, מעניין מה ההסתברות שברק יכה בך בדיוק כשאתה מצלם אותו בסנאפצ'ט. הרגע הנדיר הזה קרה לצעיר בר מזל שצילם את מזג האוויר הסוער מחלון הרכב עבור חברו - ותפס את הרגע שבו הברק הכה ברכבו - ובאופן מפתיע לא גרם לשום נזק. משם הישר אל תחנת הלוטו הקרובה.

בסרטון נראה בבירור שהוא משתמש באפליקציית שיתוף התמונות והווידאו סנאפצ'ט, בה יש אפשרות להוסיף כיתוב לקליפ. מה שנראה בהתחלה כתיעוד של מזג אויר סוער מקבל לפתע תפנית מעניינת, כשהשמיים ופנים הרכב נראים מוארים באור לבן זוהר. הסרטון הנדיר שותף השבוע ב-LiveLeak, שם נכתב שהאיש לא נפגע מהברק, ככל הנראה כי הרכב הגן עליו. יחד עם זאת, לא צויין מתי והיכן צולם הסרטון.

מתוך סרטון ששודר ברשת "סקיי", של אוסטרלי שתיעד את עצמו נפגע על ידי מכת ברק, ינואר 2012. youtube.com, צילום מסך
מתוך סרטון ששודר ברשת "סקיי", של אוסטרלי שתיעד את עצמו נפגע על ידי מכת ברק, ינואר 2012/צילום מסך, youtube.com

נדיר ככל שיהיה, העובדה שנסע בשדה פתוח בלב סערה מגדילה בעצם את האפשרות לפגיעה ממכת ברק. על פי הדעה הרווחת, יש להימנע מלהימצא השטחים פתוחים, כגון מגרשי גולף, בעת סערה. מומלץ גם לא להסתתר מתחת לעצים, כי ידוע שנקודת הפגיעה של הברק היא לרוב בקצה של עצם בולט מהקרקע, כגון בניין, אנטנה, עמוד מתכתי או עץ.

עוד באותו נושא

חשבתם שאצלנו חם? רכב בסין עלה באש בגלל החום - כששלושה נוסעים בתוכו

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully