וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון: "ברק אחוז אובססיה להמשיך בתהליך המדיני"

19.11.2000 / 22:59

לדברי יושב ראש הליכוד, ישראל והפלסטינים מנהלים משא ומתן חשאי על בסיס הבנות קמפ דיוויד; הליכוד בישיבת סיעה בגילה: נמשיך במאמצים להפיל את ברק; ש"ס ביטלה פגישה עם בייגה שוחט; שריד: "נדהמתי לראות את דרישות ש"ס"

ש"ס החליטה הערב לבטל את הפגישה עם צוות המשא ומתן של ראש הממשלה אהוד ברק, בראשות השרים ביילין ושוחט בנושא הארכת רשת הביטחון.

הצוות אמור היה להפגש עם מזכיר מועצת חכמי התורה, רפאל פנחסי. בש"ס הסבירו את הביטול בכך שישראל אחת מנהלת מסע הכפשות נגד הדרישות הצודקות של התנועה. באוצר אמרו היום כי הדרישות התקציביות של ש"ס מסתכמות בארבעה מיליארד שקלים ואין בכוונת שוחט להעתר להן.

יושב ראש מר"צ, ח"כ יוסי שריד אמר כי "הצטמרר לשמוע את גובה הדרישות הכספיות" של ש"ס. למרות זאת, הוסיף שריד כי בבחירה בין ש"ס לאריאל שרון והליכוד הוא מעדיף את מפלגתו של אלי ישי.

יושב ראש הליכוד, אריאל שרון אמר היום בעת ישיבה מיוחדת של סיעת הליכוד בשכונת גילה בירושלים כי ראש הממשלה מנהל מגעים חשאיים עם הפלסטינים על בסיס הבנות קמפ דיוויד.
"ברק אחוז אובססיה להמשיך בתהליך המדיני שזהו הקש האחרון, לדעתו, להצלתו האישית" אמר. הסיעה החליטה להמשיך במאמצים להפיל את הממשלה ולקדם את החוק להפלת הכנסת.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully