וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוללן אבוד בלב ים תיעד את רגעיו האחרונים - ואז הבלתי יאמן קרה

17.7.2016 / 5:09

6 שעות חלפו מאז ג'ייקוב צ'יילדס נעלם בלב ים - ושירותי ההצלה כבר איבדו תקווה שימצאו אותו בחיים. את השעות המלחיצות תיעד צ'יילדס בסרטון שאסור לכם לפספס

ABC

צוללן שהופרד מקבוצת הצלילה שלו ואבד בלב ים, צילם עצמו נסחף כמה קילומטרים מהסירה שלו וממתין לחילוץ בעוד אנשי ההצלה מתקשה למצוא אותו. מסוקים וסירות חילוץ יצאו לחיפוש מסיבי אחר ג'ייקוב צ'יילדס, שנעלם בשלישי שעבר לאחר שיצא עם משלחת הצלילה שלו אל מי האוקיינוס שמול חופי דרום מזרח קווינסלנד, שליד בונדברג.

כשהשמש החלה לשקוע, בן ה-30 חשש מהנורא מכל ותיעד בווידאו את מה שהיה משוכענע כי אלו הם "רגעיו האחרונים". אחרי 6 שעות במים, צ'יילדס כבר איבד תקווה שייצא מזה בחיים. "צפתי לצד הסירה ולא היה לי במה להיאחז. פתאום מצאתי את עצמי נסחף הרחק מהסירה", סיפר צ'יילס לרשת ABC, "הכל נראה לי אותו דבר ולא ראיתי שום חוף באזור". המסוק הראשון חלף כמה מאות מטרים ממנו בסביבות השעה 14:00, אך לא הצליח להבחין בו. בכל השעות הקשות הוא שמע את סירות ההצלה ואת המסוקים שמחפשים אחריו - אך לא היה יכול לעשות דבר.

התיעוד המלא מרשת ABC

כשהשמש החלה לשקוע וצ'יילדס איבד כל תקווה, הבחין אחד המסוקים בצוללן האבוד בזכות חגורת ההצלה הבהירה שליוותה אותו - ובזכותה ניצל ברגע האחרון. צ'יילס יצא ללא פגע ועל אף החוויה הקשה שעבר - הוא מתכוון לחזור לים הגדול ולהמשיך לעשות את מה שהוא אוהב, "לבסוף נרגעתי ורק רציתי כוס תה".

עוד באותו נושא

התיירים בלחץ: תנין ענק טייל בין המשתזפים בחוף הים

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • צוללן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully