וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של שירי סובול מגיע לעליון: 5 דברים שאתם צריכים לדעת

הצעירה שמואשמת ברצח אחותה תערער על ההחלטה להשאירה במעצר עד תום ההליכים. הנשיא ריבלין יבקר בבולגריה, שבה יחנוך אנדרטה להנצחת קורבנות השואה ועוד שלושה דברים שאתם צריכים לדעת היום

היום האחרון לביקור נתניהו באפריקה

ביקור ראש הממשלה בקיגאלי, רואנדה. ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא רואנדה פול קגמה במהלך פגישתם במשכן הנשיא. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו נפגש עם נשיא רואנדה, פול קאמה בקיגאלי/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אתם צריכים לדעת שהיום יגיע לסיומו ביקורו ההיסטורי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, באפריקה. את הביקור בן הארבעה ימים התחיל נתניהו באנטבה שבאוגנדה ביום שני, שם השתתף בטקס לציון 40 שנה למבצע שבו נפל אחיו, יוני. לאחר מכן הוא ביקר בקניה וברואנדה והיום הוא יגיע לתחנה האחרונה – אתיופיה. נתניהו צפוי להיפגש עם ראש ממשלת אתיופיה ובכירים נוספים במדינה וכן לבקר בפרלמנט ובמוזיאון הלאומי. מחר הוא צפוי לשוב לארץ.

נשיא המדינה מבקר בבולגריה

נשיא המדינה ראובן ריבלין בטקס הענקת תעודות ליחידות המילואים המצטיינות לשנת תשע"ו, בית הנשיא. יוני 2016. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
הנשיא ריבלין בטקס מצטייני יחידות מילואים בבית הנשיא, בחודש יוני/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

אתם צריכים לדעת שהיום יחל נשיא המדינה ראובן ריבלין בביקורו הממלכתי בבולגריה, שבו יחנוך את האנדרטה להנצחת יהודי המדינה שנרצחו במלחמת העולם השנייה. ריבלין, שנחת יחד עם רעייתו אמש, יחל את הביקור בטקס קבלת פנים שייערך לכבודו בנוכחות נשיא בולגריה, רוסן פבלנלייב. לאחר מכן יקיים ריבלין פגישות עבודה עם נשיא בולגריה, ראש הממשלה ויו"ר הפרלמנט. בסיום הפגישות יערך טקס חניכת האנדרטה. במהלך הביקור, שיימשך יום אחד בלבד, ייפגש הנשיא גם עם נציגי הקהילות היהודיות. מחר בבוקר הוא צפוי לשוב לישראל.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

האם שירי סובול תשוחרר ממעצר?

מעצרה של שירי סובול הוארך עד תום ההליכים; משפחתה התפרצה: "המשטרה משקרת". אבי כהן
שירי סובול בבית המשפט, בחודש יוני/אבי כהן

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בבית המשפט העליון שבירושלים דיון בעניינה של שירי סובול המואשמת ברצח אחותה התאומה, הילי. סובול הגישה ערעור על החלטת בית המשפט המחוזי לפני כחודש להשאיר אותה במעצר עד תום ההליכים. זאת, חרף העובדה כי לא היא ביצעה את הרצח, לפי כתב האישום, אלא בן זוגה דוד ערן. בית המשפט נימק את ההחלטה בכך שלנוכח הראיות יש לראות בסובול שותפה לביצוע המעשה.

שבעת פלאי תבל החדשים

חזנת פרעה הוא הקבר המפורסם ביותר של פטרה בירדן. זיו ריינשטיין,
אחד משבעת פלאי תבל. פטרה/זיו ריינשטיין

אתם צריכים לדעת שהיום לפני תשע שנים, בשנת 2007, הוכרזו שבעת פלאי תבל החדשים, שהם רשימה של שבעה אתרים בולטים ברחבי העולם. במהלך השנים נוצרו כמה רשימות של פלאי תבל. בשנת 2000 נוסד תאגיד "קרן שבעת פלאי תבל החדשים" ששם לעצמו למטרה להרכיב רשימה שתיבחר על ידי הציבור ולא על ידי מומחים. התאגיד בחר 21 אתרים שמהם בחר הציבור, על ידי הצבעה, את שבעת האתרים הזוכים. טקס ההכרזה נערך ב-7 ביולי בליסבון, בירת פורטוגל. שבעת פלאי תבל שנבחרו: פירמידת אל קסטיליו שבמקסיקו, פסל ישו שבברזיל, החומה הסינית שבסין, מאצ'ו פיצ'ו שבפרו, פטרה שבירדן, הקוליסאום שבאיטליה והטאג' מהאל שבהודו.

תערוכה שהכנסותיה תרומה בחסות ארגון יוניצ"ף

כיסאות נדנדה שיצב אילון ערמון. גלרית סאגה, מערכת וואלה! NEWS
כסא נדנדה שעיצב אילון ערמון/מערכת וואלה! NEWS, גלרית סאגה

אתם צריכים לדעת שהיום תפתח תערוכה זמנית של המעצב אילון ערמון בשוק הפשפשים שביפו, שכל הכנסותיה ייתרמו לילדים במצוקה מרחבי העולם על ידי ארגון יוניצ"ף. בתערוכה יוצג הפרויקט של ערמון, מעצב תעשייתי ומרצה, שבו עיצב ובנה כיסאות נדנדה המורכבים משילדת אופניים ומגלשת עץ. עבור כל נדנדה שתימכר, יתרמו שני זוגות אופניים לילדים במצוקה. "אופניים מקנים לילד את האפשרות להגיע בעצמו לכל מקום, ובכך מעניקים לו עצמאות", אמר ערמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully