וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 אלף איש צפו בה רוקדת בשידור חי בשירותים - ולא אהבו את זה

13.7.2016 / 12:04

הסינים פחות סלחנים מאתנו: צעירה פצחה בריקוד לוהט בתא שירותים שקוף מול 100 אלף צופים ברשת החברתית - ועוררה סערה שסיבכה אותה ואת מנהלי הרשת ששידרה בלייב את הריקוד שלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

מנהלי הרשת החברתית הסינית המבוססת על וידאו, ה-YY, נאלצו לקטוע את השידור החי שהעבירה צעירה בשם סונג זיקסי, לאחר שזו פצחה בריקוד לוהט על אסלה בשירותים ועוררה את זעמם של הצופים המתורבתים.

ללא בושה, לבושה במכנסיים קצרים ונעלי עקב גבוהות, תיעדה עצמה סונג בשידור חי באינטרנט רוקדת ריקוד ארוטי בתא שירותים קטן ושקוף, כשהיא מטפסת על האסלה ומנענעת את ישבנה מצד לצד. הריקוד הפרובוקטיבי שודר לקהל של כ-100 אלף צופים, שרובם לא קיבלו את זה יפה בכלל. "בושה, מגעילה ומכוערת" כתב אחד הצופים ואחר הוסיף: "שידורי האינטרנט חייבים להיפסק. יש להם השפעה רבה מדי על החברה". רק מעטים לא הבינו על מה כל המהומה: "היא לא ערומה. מה הבעיה עם זה?".

רוקדת בשירותים. צילום מסך
הסינים לא אוהבים: רקדה על אסלה ועוררה סערה/צילום מסך

בסין הוחמרו הכללים המסדירים את התוכן המאושר לשידור חי באינטרנט, כשלאחרונה חל איסור על נשים לאכול בננה בשידור, מאחר שזה מעביר מסרים ארוטיים ברורים. נשים צעירות משתמשות בשידורים המקוונים ב-YY - להם יש כ-300 מיליון משתתפים - כדי לשיר או לשוחח עם הקהל שלהן, שרובו כמובן מורכב מגברים. המשתמשים מחליפים ביניהם "ורדים וירטואליים" כסוג של מטבע, כשאלו המובילים בפלטפורמה הזאת מגיעים לרווחים בשווי של כ-20 אלף דולר לחודש.

עוד באותו נושא

חברת הייטק שכרה רקדנית אירוטית כדי להעלות את מורל העובדים

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully