וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גליק, אתה הבא בתור": סרטון הסתה הופץ נגד הח"כ מהליכוד

1.7.2016 / 19:04

סרטון אנימציה שהופץ ברשת מדמה חולייה שחודרת לעתניאל, ההתנחלות שבה מתגורר הח"כ שמזוהה עם הר הבית, ומסתיים בהתנקשות ובקריאה ליהודים להימנע מעלייה למקום. לשכת גליק: "הסרטון הועבר לטיפול גורמי הביטחון המוסמכים"

ספק 500

סרטון הסתה פלסטיני הופץ היום (שישי) נגד ח"כ יהודה גליק (הליכוד), פעיל הר הבית ותושב ההתנחלות עתניאל. בסרטון האנימציה שהופץ נראים שני מחבלים חודרים לעתניאל ומגיחים ליד ביתו של גליק, כאשר האחרון יוצא מרכבו - ויורים בו. "למסגד אל אקצא קריאת יהודים אסורה לעולמים. מי שעובר על זה - שיבוא עם תכריכים, כי גורלו יהיה כמו יהודה גליק", נאמר בסרטון בתום ההדמיה המזעזעת.

הסרטון הופץ תחת השם "יהודה גליק - אתה הבא בתור. אין לכם מקום בפלסטין". בסביבתו של גליק מסרו כי הנושא הועבר על ידי לשכתו לטיפול הגורמים הביטחוניים המוסמכים.

ח"כ יהודה גליק, חתונת יולי אדלשטיין. יוני 2016. ראובן קסטרו
סרטון ההסתה הועבר לטיפול גורמי ביטחון. גליק/ראובן קסטרו

גליק הכיר באופן אישי את מיכאל מרק, רבה של ישיבת עתניאל שנרצח היום בפיגוע הירי בכביש 60. עם הגעתו לזירה ספד גליק למרק, שהותיר אחריו אישה - חווה, שנפצעה קשה בעצמה - ועשרה ילדים, ששניים מהם נפצעו בינוני וקל בפיגוע. "הוא היה חבר כאח לי. הערב, ליל שבת, אקדש עם הגביע שנתן לי כמתנה ליום הולדתי ה-40", ספד גליק.

בתוך כך, ארגון חמאס קרא היום לתומכיו בגדה המערבית להגביר את "הפעילות נגד הכיבוש", כתגובה למותה של סארה דאווד טראיירה, שניסתה הבוקר לבצע פיגוע במערת המכפלה וחוסלה. חמאס הזכיר גם את מותו של תיסיר חבש, שנהרג בעימותים עם צה"ל באזור מחסום קלנדיה. דובר הארגון חוסאם בדראן טען כי שני המקרים "מדגישים את הצורך להגיב לכיבוש בכל דרך אפשרית". הג'יהאד האסלאמי פרסם אף הוא הודעה דומה במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully