וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובה נפצעה בפיגוע בנתניה ותחמיץ את חתונת בתה: "30 שנה חיכיתי לזה"

לובה גודימוב בת ה-62 טרם החלימה, אך האיצה בבתה מרינה להתחתן כמתוכנן: "חתונה לא מבטלים". על הרגע שבו נדקרה: "ראיתי שאני בשלולית דם". מעצרו של תושב יפו החשוד בסיוע למפגע הוארך ב-5 ימים

ספק 500

לובה גודימוב בת ה-62, שנפצעה אתמול בפיגוע בנתניה, מתאוששת הבוקר (שישי) לאחר צנתור שעברה בלילה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בשיחה עם וואלה! NEWS סיפרה כי היא עדיין מתקשה ללכת ומרגישה חולשה גדולה, ועל הנסיבות המצערות שיגרמו לה להפסיד את חתונת בתה שתתקיים בצהריים.

"לא ישנתי מאתמול. קשה לי ללכת, לא ניסיתי להרים את הראש, בגלל זה אני לא יכולה שמבקרים אותי", סיפרה גודימוב. "היום אני חלשה, אתמול קיבלתי הרבה תרופות ולא הרגשתי את הכאב ואת החולשה".

היא סיפרה על הרגע שבו נדקרה בגבה בידי המחבל. "הרגשתי בום חזק בגב, חשבתי שמישהו סתם נתן לי בוקס. ואז הספרית התחילה לצעוק בלי סוף ואני ראיתי שאני יושבת בשלולית של דם. אמרתי 'תזמינו אמבולנס, הוא דקר אותי', ואחרי כמה דקות שמעתי שירו בו", אמרה.

לקריאה נוספת:
תיעוד מהפיגוע בנתניה: עובד בשוק רודף אחר המחבל באקדח שלוף - ויורה
האם נפצעה בפיגוע יום לפני חתונת בתה: "אמא עושה את עצמה חזקה בשבילי"
פיגוע דקירה בנתניה: גבר ואישה נפצעו בינוני וקל, המחבל נורה ונהרג

אירוע דקירה רחוב ששת הימים בנתניה. מד"א
זירת הפיגוע ברחוב ששת הימים בנתניה, אתמול/מד"א

גודימוב אמרה כי כששוחחה עם בתה, מרינה, ביקשה ממנה להמשיך ולהתחתן כמתוכנן. "אמרתי לחתן, לה ולמשפחה של החתן, שיעשו את זה. הכל מוכן, מה אתם צריכים אותי, בשביל היופי? אני לא כל כך יפה היום", אמרה. "חתונה לא מבטלים בשום אופן, היא חייבת להתחתן. היא גם בהיריון, לא רחוק המועד של הברית, אז אני אגיע לברית".

לדבריה, "היא בת 33, אולי 30 שנה חשבתי על החתונה שלה. קניתי לה דברים הכי יפים, הפכתי את הארץ כדי לקנות לה שמלה, נעליים והכל. ופתאום ככה קרה הפיגוע, אבל הכל בסדר. אני מקווה שיהיה טוב, לא יודע מה יהיה, את האמת". היא הוסיפה: "לא נורא שאני אפספס, העיקר שהיא תבנה משפחה טובה, יש לה בעל טוב. אני ממש שמחה שהבת שלי נפלה בידיים האלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרינה סרקוב בתה של לובה גודימוב שנדקרה בפיגוע בנתניה 30 יוני 2016. שלומי גבאי
מרינה, בתה של לובה גודימוב/שלומי גבאי

בתוך כך, היום נעצר כבההא מוחמד, תושב תל אביב-יפו בן 30, בחשד שסייע למחבל מנתניה על ידי חוקרי מרחב יפתח בסיוע השב"כ, והועבר לחקירה במרחב שרון. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בתל אביב בחמישה ימים. מהמשטרה נמסר כי במסגרת החקירה עולה כי מוחמד חשוד בהסעת המפגע מאזור המשולש לנתניה.

נוסף לגודימוב, שנפצעה באורח קל, נדקר בפיגוע גבר נוסף בן 40 שנפגע באורח בינוני. המחבל, וואיל אבו סאלח בן 46, מתגורר בכפר שוויכה שבאזור טול כרם. הוא נורה בידי בעל דוכן בשוק ונהרג. חקירת האירוע נמשכת והמשטרה בודקת אם ייתכן שהיו אנשים נוספים שסייעו לאבו סאלח.

(עדכון ראשון: 10:31)

חשוד בהסעת המחבל לזירת הפיגוע בנתניה בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום תל אביב 01 יולי 2016. אבי כהן
החשוד בסיוע למחבל מהפיגוע בנתניה בדיון בהארכת מעצרו, היום/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully