וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין בכיר על הביקורת על לבנון ה-2: "לא בטוחים שהמצב בימ"חים כזה נורא"

30.6.2016 / 2:54

הקצין התייחס בשיחה עם וואלה! NEWS לביקורת החריפה שהטיח ניצב קבילות החיילים בנוגע לניהול מערך הימ"חים, והבהיר: "קיבלנו הערה ואנחנו נבדוק את עצמנו". בתוך כך, צפויה הקמת גדוד מעורב רביעי ללוחמים ולוחמות

בווידאו: דוח נציב קבילות החיילים - הקיצוץ באנשי הקבע של צה"ל פגע בתקינות מחסני החירום, לפני חודש

"אנחנו לא בטוחים שהמצב כל כך נורא בימ"חים (יחידות מחסני החירום) – כך אמר קצין בכיר באגף כוח האדם לוואלה! NEWS בהתייחס לביקורת הקשה שהטיח נציב קבילות החיילים, אלוף במיל' יצחק בריק, בנוגע לניהול המערך, שהיה מהמרכזיים במלחמת לבנון השנייה. "קיבלנו הערה ואנחנו צריכים לבדוק את עצמנו. הרמטכ"ל הנחה לשפר את תנאי השכר של הנגדים בימ"חים ולסגור קביעות מסוימת עבורם, כי כוח האדם המשמעותי הזה הוכח גם במלחמת לבנון השנייה ככוח אדם מאוד קריטי לשיפור הכשירות", אמר הקצין.

"הרצון הוא שיהיה מודל קבוע וישיר, שאנשים שיושבים שם ללא תלונות ועושים שם עבודה מאוד קשה יוכלו לקבל מעטפת ראויה", אמר. "אנחנו הולכים לבדוק את עצמנו בתחום כוח האדם, תרבות האימונים, יחס לאנשי מילואים ועוד".

בחודש האחרון הודיע אגף כוח האדם בצה"ל כי הצליח להקדים את צמצום מצבת כוח האדם בקרב משרתי הקבע ולרדת מ-45 אלף ל-40 אלף משרתי קבע. לפי הערכות בצבא, מדובר בחיסכון של מיליארד שקלים לאלף משרתי קבע בשנה. כמו כן, בשנה האחרונה הורידו בצה"ל את גילאי מפקדי היבשה. המטרה היא שמפקדי הגדודים יהיו בגיל 32-33, כך שיוכלו להתמנות למפקדי חטיבות בגיל 40-42, כפי שהיה נהוג לפני כעשר שנים.

בתוך כך, הוחלט בשבוע האחרון כי גדוד מעורב חדש ללוחמים וללוחמות יוקם בנוסך לשלושת הגדודים המעורבים הקיימים. הגדודים המעורבים יאפשרו בפעילותם לגדודים אחרים לצאת לאימונים ארוכים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully